10 головних чоловічих трендів сезону осінь-зима 2020/2021

Найочевидніший тренд сезону — це повернення костюмів на перший план сегмента чоловічого одягу й зникнення streetwear. Але та яскравість, яку вулична мода принесла на подіуми, нікуди не поділася, вона просто перевтілилася на нові тенденції. Поточного сезону також добре відчутний наліт 1970-х з розкльошеними штанами й шовковими сорочками, і спостерігається ріст популярності шкіряних речей. Різко контрастують з усім перформативним дві стриманіші тенденції: повністю однотонні ансамблі й повернення базових трикотажних речей.

Денім

Якщо в останні сезони денім представляли в ідеальній для рейвів випраній тканині з кислотними вкрапленнями, то поточного сезону він повертається у своїй найчистішій і сирій формі. Функціональні джинсові штани карго E. Tautz, комбінезони з крайкою й джинсові тренчі в стилі печворк Per Götesson, об’ємні джинси з прорізаними колінами Gucci, короткі джинсові штани-кльоші Tod's. MSGM представив моделі в стилі 80-х, а Dsquared2 — буткат, характерний для Дикого Заходу. У Paul Smith і Lanvin комбінезони з необробленого й обробленого деніму мали вигляд чогось середнього між діловими костюмами й канадськими смокінгами.

Більше блиску

Тканини й силуети в стилі кутюр, що набирають популярності в чоловічому одязі, досягли апогею на показі Dior Men. На виготовлення жакета, розшитого кристалами й лелітками, знадобилося понад 1000 годин ручної роботи, водночас він був зроблений так, щоб його можна було легко вписати в повсякденний гардероб. Золотисте пальто Alexander McQueen мало такий самий чудовий вигляд, як і недбаліші блискучі варіанти від Balmain, Etro або Bode.

Багатство принтів

У сезоні осінь-зима 2020/2021 надіти скромну футболку з графічним малюнком більше не досить. Дизайнери звернулися до вишуканіших принтів і малюнків, які віртуозно комбінували між собою на різних речах. Костюми, топи, штани, шкарпетки, водолазки — химерні візерунки можна зустріти всюди. У Louis Vuitton переважає малюнок неба, а в Off-White з’явилися пляшки з вином. Особливо популярними стали принти у вигляді облич, а також різні варіації карти. А між ними — цілий світ принтів на будь-який смак.

Suit up!

Денді Pitti Uomo славляться своєю прихильністю до суворих традицій італійської кравецької справи. Зрештою їхній вплив проявився чи не в кожній колекції сезону. Навіть Junya Watanabe віддав данину італійському класицизму у своїй лінійці, не кажучи вже про Brunello Cucinelli, Brioni й Canali. Костюми Ralph Lauren сягають безтурботних днів Кері Гранта й Джиммі Стюарта. Однобортний костюм Off-White майже ознаменував смерть вуличного одягу. Кім Джонс удосконалив пошиття класичного одягу в Dior Men, Клер Вейт Келлер представила приголомшливі костюми в Givenchy. Отже, так, костюми повернулися, і з новознайденою чванливістю.

Друга шкіра

Від безлічі шкіряних штанів до абстрактніших чорних шкіряних тренчкотів і блейзерів — шкіра в чоловічих колекціях поточного сезону була всюди. Блискучі шкіряні шорти поєднувалися з куртками в Gucci, суперм’які шкіряні штани карамельного й сірого кольорів переважали на показі Ferragamo, а Alexander McQueen зробив ставку на грубішу байкерську естетику. У Louis Vuitton і Hermès були бездоганно скроєні шкіряні штани й ідеальні шкіряні піджаки, серія штанів зі шкіри з’явилася й на подіумі Dunhill, а Berluti привернув увагу розкішним коричневим костюмом.

Червоний колір

На фестивалі стриманих осінніх відтінків була одна яскрава пляма — у вигляді червоного кольору. Дизайнери доклали величезних зусиль, щоб додати до наших гардеробів різних відтінків криваво-червоного й гемоглобінового в осінньо-зимовому сезоні. Alexander McQueen продемонстрував безліч шовкових костюмів і пальт ніжно-червоних відтінків. У Tom Ford були цегляно-червоні костюми, Giorgio Armani й Marni вирізнялися у веселці червонуватих відтінків, тоді як у Gucci червоний, темно-рожевий і теракотовий кольори поєднувалися один з одним, створюючи навдивовижу привабливу палітру. Berluti й Givenchy також представили яскраві образи.

Oversized класика

Об’ємні двобортні пальта вже давно стали трендом, але поточного сезону тенденція до просторого пошиття досягла нового рівня майже в усіх дизайнерів. У двобортних костюмах приглушених відтінків бордового John Lawrence Sullivan відчувалася атмосфера Девіда Бові берлінської епохи. У Stefan Cooke, Chalayan і E. Tautz твідові, картаті й традиційніші oversize піджаки мали по-домашньому затишний вигляд, а Martine Rose представив об’ємні двобортні жакети з коміром в стилі 1980-х. У Qasimi й Feng Chen Wang піджаки від костюмів були вільного крою, однобортними й абсолютно масивними в плечах. Великий вельветовий піджак Gucci, так само як і однобортні піджаки з кашеміру Prada й на товстому шнурку Dolce & Gabbana тільки підтвердили гостру актуальність цієї тенденції. Oversize костюми також можна було знайти в класиків Paul Smith, Dunhill і Valentino.

Кардигани

Ще два сезони тому Fendi продемонстрували серію oversize кардиганів з кашеміру, які Сільвія Фенді пропонувала своїм клієнтам носити як пальта. У сезоні осінь-зима 2020/2021 ця тенденція стрімко набирала обертів: на показі Gucci були представлені великі кардигани в стилі печворк, а класичніші моделі з’явилися на подіумах Ferragamo, Dsquared2 і Marni. Ця типова ретро-річ з невимушеністю повертається в моду й до багатьох колекцій: від Y / Project до Hermès і Givenchy.

Шовкові сорочки

Зима — сезон вечірок, і час, який потребує дедалі винахідливішого вбрання. На щастя, на чоловічих показах з’явилося безліч варіантів для виходу у вигляді класичних шовкових сорочок. Як видно на прикладі John Lawrence Sullivan, Pronounce і 8on8, шовкова сорочка має бути зібрана й заправлена, щоб був більший об’єм вище талії. Серед найкращих сорочок з пінистого шовку були моделі Dolce & Gabbana і Jil Sander, а туніки Off-White й химерні сорочки в стилі 70-х років у Ami мали вельми авангардний вигляд.

Повернення краваток

Певна річ, що чоловіки носили краватки завжди, але поточного сезону класичний аксесуар був переосмислений. Ідеться не про те, щоб просто накинути краватку на шию, а про те, як її носити. У Charles Jeffrey Loverboy краватки пришивали на вилоги. У Münn носили на грудях, навколо зап’ястків і навіть на щиколотках. В E. Tautz краватку заправляли в штани із завищеною талією. Варіанти з охайною краваткою, сорочкою й V-подібним вирізом були представлені у Prada, тоді як комбінація сорочки з ременем і краваткою у Ferragamo, Zegna і Tom Ford втілювала досконалу елегантність. У Louis Vuitton Вірджил Абло представив краватку в тон до сорочок і светрів, а в Dior Кім Джонс продемонстрував краватки, які перебували десь між класикою й краватками-боло.

Популярне на VOGUE