Світлі випрані джинси, високі коричневі ковбойські чоботи, світшотBritishLungFoundation, кепка з логотипом і блейзер — у травні 1988 року принцеса Діана вирушила на поле для гри в поло у вбранні, яке через 35 років стало зразком ідеального невимушеного образу. У той час принцесу Вельську переслідували чутки про її проблемний шлюб. Вона вже не була тією юною дівчиною, яка вийшла заміж за принца Чарльза у хмарині з білої тафти, але їй ще залишалося шість років до того, аби отримати можливість сміливо носити велосипедні шорти та об'ємні спортивні светри, як розлученій жінці.
Поєднання чоловічого піджака та світшота тепер є звичним для створення розслабленого повсякденного образу. В певному сенсі така стилізація вже стала класикою. Оскільки блейзер і джинси є двома найважливішими елементами гардероба сучасної жінки, відтворити таке вбрання буде вкрай просто. Врешті, більшість з нас вже не раз випробовували цю формулу на власному досвіді. Але все ж таки — Діана завжди робила це краще.
У цьому й полягає привабливість стилю Діани — вона давала зрозуміти, що вона одягається так само, як інші. Обирає просто джинси, піджак і черевики. Її позачасовий стиль був канонізований у зніманні VogueFrance із Гейлі Бібер у головній ролі, у трьох сезонах серіалу "Корона", у фільмі Пабло Ларраіна з цілим гардеробом костюмів Chanel, а також в інтерпретаціях її вбрань Емілі Ратаковскі, Джулії Фокс та невісток, яких вона так і не зустріла. Її стиль обожнюють не всупереч доступності, а завдяки їй. І серед ікон стилю 1990-х років є лише одна жінка, яка може конкурувати з Діаною — КеролінБессетт-Кеннеді, модна публіцистка, яка вийшла заміж за Джона Ф. Кеннеді-молодшого. І хоч у світі існує мало публічних фотографій Керолін (за одними оцінками, лише сотня), але це не зменшує її впливу.
Останнім часом світ часто згадує Бессетт-Кеннеді та принцесу Діану через фінальний сезон "Корони" та нещодавній вихід книги про стиль Бессетт-Кеннеді CBK: CarolynBessetteKennedy: A LifeinFashion. Дві жінки мають багато очевидних подібностей: обидві вийшли заміж за членів королівської сім’ї, одна в буквальному, а інша в переносному значенні; обидві трагічно загинули молодими; обидві були білявими, багатими, вишуканими та стрункими. Обидві знали, як одягатися, зокрема, в буденності. Обидві змогли перетворити кросівки NewBalances і флісову кофту на щось ультрамодне. І причиною того, що ми пам’ятаємо їх як ікони стилю, стали не їхні весільні сукні чи вбрання з урочистих заходів, а їхні вбрання у повсякденному житті, коли вони виглядали, як звичайні люди.
Вони використовували моду не для того, аби прикрасити себе, а для того, щоб підкреслити свою — багату, природну — красу. Звичайно, вони мають бездоганний вигляд у сукнях Versace або спідницях YohjiYamamoto. Але вдягнені в ідеальну пару джинсів і флісову кофтину, саме тоді вони здаються найдосяжнішими, найдоступнішими. Чому індустрія моди продовжує досліджувати та відтворювати образи цих жінок у найпростіших вбраннях? Тому що вони — кращі версії нас.
Я далеко не перша людина, яка визнає талант Бессетт-Кеннеді та принцеси Діани виглядати псевдодоступно. У біографії Бессетт авторка каже: "Хоча Керолін уже була частиною модного ландшафту дев’яностих, саме вона переклала концептуальну моду на подіумі своєю американською модною мовою простоти та доступності". Прославляючи принцесу Діану в NewYorker, Джоан Джульєт Бак підкреслила: що менш по-королівськи виглядала Діана, то більше звичайні люди відчували з нею спорідненість.
Це трюк мінімалізму, ілюзія простоти. І тут ця філософія стосується не лише одягу. Неважливо, що Керолін була успішною публіцисткою бренду, який визначив епоху 1900-х, а Діана була принцесою, яка протягом усього життя тісно співпрацювала з дизайнерами. Неважливо, що ми знаємо або гадаємо про їхнє гламурне приватне життя. У своїх шортах або прямих джинсах вони могли бути ким завгодно.
За матеріалом vogue.com