Все під контролем: інтерв'ю з дизайнером Оленою Ревою

NAME
3 березня 2019

Дизайнер Олена Рева – про амбіції, нові стилістичні коди і людей в одязі ELENAREVA.

imageОлена Рева

У п'ятничний полудень у студії ELENAREVA підозріло тихо – рідкісна перерва в щільному розкладі клієнтських візитів. Видніється мудборд наступної колекції з рекламними макетами Gucci часів Тома Форда, на рейлах – кольорові плями з палітри весняно-літньої колекції, присвяченої мандрам і духу свободи. Охристий жовтий, оливковий, гренадин, червоний апельсин – таке колірне розмаїття вражає. Хочеться негайно втекти до сонця і моря, але ми з Оленою Ревою біжимо в найближче кафе, щоб без перешкод поговорити про минуле, сьогодення і майбутнє її іменного бренду.

За першим же столиком у Paul зустрічаємо вірних шанувальниць дизайнера. "Вони з нами дуже давно – були в числі перших клієнтів ательє", – зауважує Олена. Власну марку вона запустила 2012 року, після кількох років роботи в дуеті з Оленою Мігдісовою над брендом Obrani, але деякий час її ім'я у пресі все ще супроводжував титр "дружина футболіста Віталія Реви" і згадка Вікторії Бекхем. Втім, "дружиною футболіста" вона пробула недовго: швидко стало зрозуміло, що, на відміну від багатьох, що приходили у моду в кінці нульових, Олена Рева прийшла за адресою.

Перший же паризький сезон на виставці Tranoї приніс молодій марці з Києва три замовлення, після чого обсяги почали зростати. Сьогодні одяг ELENAREVA представлений ​​в двадцяти бутіках по всьому світу, а в планах – в рази більше. "Мені подобається зустрічати людей в одязі ELENAREVA – особливо тих, з якими я не знайома, – зізнається Олена. – Хочеться з ними привітатися". Важливий для будь-якого модного бізнесу рубікон, після якого дизайнер уже не знає всіх клієнтів в обличчя, її марка перейшла три-чотири сезони тому. Нова клієнтура прийшла разом з новим курсом у дизайні, зростанням активності бренду в соціальних мережах, запуском онлайн-магазину і стартом продажів в Moda Operandi. "Я хочу бути максимально близькою до аудиторії – на відстані кількох натисків", – міркує Олена. Здається, зірки у марки також на швидкому наборі: одяг ELENAREVA вибирають Сандра Буллок, Олівія Палермо, Фергі і Єва Чен.

Стиль бренду, який починав з суконь-бюстьє та строгих кашемірових пальт, тепер прагне до м'яких форм і вільних силуетів з струмливого шовку і шифону. "З одного боку, у мене з'явився інтерес до нових форм, з іншого – я зрозуміла, що є запит на більш розслаблений одяг, в який можна пірнути, без потреби підігнати його по фігурі, – каже Олена. – Це полегшує продаж через інтернет, але вимагає ретельного опрацювання лекал. Коли жінка замовляє сукню онлайн, я повинна бути впевнена, що вона сяде ідеально".

За словами дизайнера, зі зміною форми ідея бренду не змінилася. "Ми робимо одяг для тих, у кого навіть повсякденність – святкова. У нас є речі на кожен день, але в нашому трактуванні – це дуже яскраві дні. Найкраща похвала для мене – коли говорять, що наші речі притягують увагу і не залишають байдужими", – зізнається Олена. Ідея спрацювала, і експерти премії Best Fashion Awards 2017 року присудили їй нагороду в номінації "Найкращий дизайнер жіночого одягу".

Втім, важливіші від премій для Олени – продукт і продажі, які дають можливість оцінити ефективність вкладеної енергії, сил і часу всієї команди. У час допрацювання осінньо-зимової колекції 2019 року, дизайнер вже думає про літо 2020-го і в думках замовляє літні тканини, щоб дотримати строгі дедлайни індустрії. "Мені подобається, як ми рухаємося вперед – без стресу і органічно. Але в той же час я розумію, що найближчі два сезони будуть вирішальними для розвитку марки", – говорить Рева. У перших рядках списку її пріоритетів зараз – пошук агента для виходу на азіатський ринок, але навіть це надзавдання її не лякає: "Я точно знаю, що займаюся своєю справою, – впевнена в цьому на всі 250%".

Портрет: фото – Lesha Lich, стиль – Venya Brykalin

Текст: Марія Хализева

Популярне на VOGUE