Леді Ґаґа любить багато брендів, проте в її серці завжди було особливе місце для Versace. У попередні роки вона виявила свою прихильність бренду в кілька способів: одягла індивідуальне вбрання під час виступу на Суперкубку у 2017 році, з’явилася в рекламній кампанії бренду весна-літо 2014 і присвятила трек на ArtPop самій Донателлі. Але 1 червня Ґаґа оголосила про свою найвизначнішу співпрацю з модним домом Versace. З нагоди місяця прайду та десятої річниці альбому співачки Born This Way, Ґаґа й Донателла об’єднали свої зусилля і створили капсульну колекцію. Всі кошти від продажу перерахують до благодійного фонду співачки Born This Way Foundation, покликаного сприяти підтримці психічного здоров’я молоді, особливо молоді ЛГБТК+.
Результатом співпраці стала спеціально розроблена футболка й берет з "веселковим" принтом і культовим логотипом Медузи. Обидва товари можна буде знайти на офіційному сайті Versace вже сьогодні, але головним об’єктом мрій стала виготовлена на замовлення копія шкіряної куртки Versace, яку Ґаґа носила під час її турне Born This Way Ball. Ця модель з гострими плечима й металевою сіткою була тоді окрасою гардероба співачки. Нова версія, на виготовлення якої в міланському ательє Versace знадобилося 400 годин праці, обіцяє бути такою ж яскравою, як і оригінал. Чи поб’є він рекорди, коли з’явиться на аукціоні, ще невідомо, але точно зацікавить колекціонерів.
"Versace завжди був лідером. З часів Джанні, Донателли, Аллегри й дотепер вони відзначали прекрасні кольори любові, які є всередині нас", — написала Ґаґа в Instagram, де вона позувала і в береті, і у футболці. Відповідь Донателли була такою ж оптимістичною. "Ґаґа і її фонд так надихають!" — ідеться в заяві дизайнерки. "Наша дружба і наші зусилля з просування рівності, різноманітності та інтеграції з часом тільки зміцнилися".
З речами зі спільної колекції Versace й Леді Ґаґа можна ознайомитися тут.