Леслі Горнбі, більше відома як Твіґґі, стала справжнім символом революційної моди шістдесятих. Її тендітна фігура, коротка хлоп'яча стрижка і бездонні, як два океани, очі з густо профарбованими віями зводили з розуму не лише модних редакторів і легендарних фотографів, а й мільйони дівчат, які мріяли стати схожими на неї. Твіґґі без перебільшення можна назвати першою супермоделлю: її стиль копіювали, й сьогодні він продовжує бути впізнаваним та актуальним. Vogue.ua згадує, які модні уроки вона дала світові.
Твіґґі й довжина міні – це два явища, які вели перед у моді шістдесятих. Британка мала зріст 169 сантиметрів і важила трохи більше 40 кілограмів, тому короткі спідниці на ній мали зухвалий і водночас невинний вигляд. Сучасним модницям варто взяти на озброєння її приклад – Твіґґі надавала перевагу прямому чи А-подібному силуету, уникала обтислого одягу і не соромилася яскравих задерикуватих відтінків.
Не менш привабливий вигляд Твіґґі мала і в чоловічому костюмі, але й тут зберігала вірність дівочому інфантильному стилю. Її ідеальний костюм – шорти замість штанів і грайливий квітковий принт замість монохрому. Сорочку при цьому модель воліла застібати на всі ґудзики, що допомагало ідеально балансувати в грі "хлопчик-дівчинка".
Своїм образом Твіґґі довела, що модель може бути успішною, навіть якщо буде одягатися і поводитися як дитина. Найбільш природний вигляд британка мала під час зйомок, коли їй треба було пустувати в кадрі, і взута вона при цьому була в туфлі, подібні до дитячих. Її улюблені моделі – Мері Джейн з ремінцями, туфлі на невеликих стійких підборах або класичні балетки.
Розквіт спортивного стилю припав на сімдесяті, коли на модну арену увірвався Ральф Лорен з його ідеальними футболками-поло, але Твіґґі на 10 років раніше продемонструвала своїм шанувальникам зручність такого одягу. Її бавовняна жилетка на великій блискавці з капюшоном була б актуальною і на сучасних подіумах.
У 1960-х круглі масивні окуляри носили всі, але саме Твіґґі мала в них особливий вигляд. У поєднанні з її стрижкою та образом в цілому вони не мали надмірно романтичного вигляду, а лише додавали трохи жіночності її зовнішності.
Твіґґі навчила своє покоління носити светри. В'язаний светр під горло – кольоровий або однотонний – став візитівкою її стилю. Він не тільки додавав об'єму тендітній постаті британки, але і вдало контрастував з її улюбленими мініспідницями. Цей прийом досі використовують дизайнери.