Головному перфекціоністу світу моди сьогодні виповнюється 57 років. Мало хто знає, але свою кар'єру Том Форд починав як модель для телевізійної реклами. Були місяці, коли по телевізору крутили одразу 12 рекламних роликів з участю Форда. Також він встиг побути стажером у відділі зв'язків з громадськістю Дому Chloé. Потім майбутня зірка Будинків Gucci і Yves Saint Laurent вступила на факультет дизайну інтер'єру в Parsons School of Design в Нью-Йорку. В останній рік навчання Том вирішив сфокусувати свою увагу на дизайні одягу та почав працювати у дизайнера Кеті Гардвік, а ще трохи згодом перейшов на роботу в Perry Ellis.
Перфекціонізм дизайнера – зовсім не жарт. Своє звичайне прагнення до ідеального Форд одного разу назвав "майже психічним захворюванням" і зізнавався, що приймав до п'яти ванн в день, так доглядав за своєю зовнішністю. Таке завзяття було дуже доречним в згасаючому Будинку Gucci, де Форд розпочав працювати 1990-го. Італійський бренд тоді був майже банкрутом, але американець поступово зміг повернути йому колишню славу. Він пред'явив світу таку сміливу і сексуально розкріпачену дівчину Gucci, що клієнти ставали у довгі черги біля магазинів бренду. Тоді в модній індустрії жартували, що все, до чого торкається Форд, стає золотом. За десять років роботи в Gucci Форду вдалося відновити позиції бренду, підняти його доходи, а також збільшити вартість Будинку до 4,3 мільярда доларів. Коли стало відомо про відхід Тома з Gucci, газета The New York Times надрукувала фотографію Форда і новину про нього на першій шпальті. "Якщо чесно, це мало дивний вигляд – у верхньому кутку була замітка про Ірак, і тут я зі своєю модою", – сказав Форд. Далі Том Форд чотири роки займався колекціями для Yves Saint Laurent. 2000 року дизайнер зустрів уже в ролі креативного директора Saint Laurent – бренду, який став першим придбанням Gucci Group.
У той час Том Форд працював разом з самим Івом Сен-Лораном і розробляв колекції ready-to-wear. Незважаючи на те, що французький кутюр'є не особливо шкодував Форда, називав його "хорошим маркетологом", критики і покупці зустрічали його колекції з ентузіазмом. Продажі збільшувались. Все було добре до 2004 року – акціонери захотіли більше контролювати бренди, що входять в групу. Після невеликої перерви 2006 року Том Форд випустив дебютний аромат з лінії Tom Ford Black Orchid. І знову зробив рекламу в своєму фірмовому агресивно-сексуальному стилі.
2009 року Форд вирішив змінити рід діяльності і зняв свій перший повнометражний фільм. Його "Самотній чоловік" з Коліном Фертом у головній ролі отримав визнання критиків. А сам актор був номінований на "Золотого Глобуса" і "Оскара". Том Форд зняв стрічку за власні гроші всього лише за 21 день, а в інтерв'ю не раз зізнавався, що для нього кіно стало можливістю доторкнутися до чогось вічного в круговерті дефіле і показів. "Під покровом ночі" став другим режисерським досвідом Форда. Костюми для фільму розробляла Аріанна Філіпс, знаменитий стиліст і художник по костюмах, яка працювала з Фордом і над фільмом "Самотній чоловік", а також створювала костюми для картин "Kingsman: секретна служба" і "Потяг на Юму".
Кінодіяльність Форда межувала з дизайнерською. Так, у вересні 2010 року в рамках закритої презентації у флагманському магазині на Медісон Авеню він представив свою першу довгоочікувану жіночу колекцію. Серед моделей тоді були Бейонсе Ноулз і Лорен Гаттон. Показувати колекції поза розкладом тижнів моди стало для дизайнера традицією. Так, колекцію для сезону осінь-зима 2016/17 він показував в нью-йоркському готелі Four Seasons. А в серпні 2017 року оголосив про своє повернення в розклад Тижня моди в Нью-Йорку. А на його показі Tom Ford осінь-зима 2018/2019 виходила нова юна зірка подіуму, Кайя Гербер. У квітні 2018 року світ побачила перша колекція годинників Tom Ford 001. Одного разу хтось розповів Форду, що китайці завжди залишають щось недоробленим, тому що, згідно з їх філософією, як тільки ви закінчите всі свої справи, ви закінчите життя. Можливо в цьому прагненні досконалості і є вічний двигун Форда, який не дає дизайнеру зупинятися на досягнутих результатах і вічно штовхає вперед.