П'ять невідомих фактів про Марка Джейкобса

NAME
9 квітня 2018

9 квітня невтомному вічному двигуну модної індустрії Марку Джейкобсу виповнюється 55 років. До дня народження свого бойфренда, Чарлі Дефранческо, дизайнер зробив йому пропозицію руки і серця, яка розчулила навіть найбільш цинічних представників індустрії. Ще не відомо, чи буде вчинок у відповідь, і як щойно заручені відсвяткують, однак, це хороший привід згадати маловідомі факти про Марка Джейкобса.

image
Бабуся і Мангеттен

Дитинство дизайнера минало в безкінечних переїздах, поки він не почав жити зі своєю бабусею в старовинному особняку на Мангеттені. Про бабусю Марк завжди відгукується з ніжністю і повагою, підкреслюючи, що саме вона справила найпотужніший вплив на його життя і смак. До речі, завдяки бабусі, майбутній геній навчився в'язати, а його першими "фірмовими" творами стали саме в'язані светри.

Відмінна ціна

Мало хто знає, але продавати дуже прості і навіть маргінальні речі за надзвичайною ціною – це винахід аж ніяк не Демни Гвасалія. Ще в середині 1980-х Марк Джейкобс придумав гранжеві светри з кашеміру, які, не моргнувши оком, продавав за 1200 доларів.

Дух "Нірвани"

Знаменита гранжева колекція, зроблена для Perry Ellis 1992 року, через яку, в підсумку, дизайнер і вилетів з місця роботи, була натхненна творчістю легендарної групи Nirvana, а саме, піснею Smells Like Teen Spirit. І, хоча, Марка Джейкобса звільнили з посади креативного директора Perry Ellis, ця колекція увійшла в історію моди і була визнана революційною.

Marc Jacobs для Perry Ellis
Демони

2000 рік став переломним для дизайнера. Не витримуючи навантажень (Марк не тільки створював колекції для власного бренду, але і готував першу в ролі головного креативного дизайнера Louis Vuitton), він змішує наркотики з алкоголем і, в результаті, відключається на робочому місці. Більшу частину року Джейкобс провів у рехабі.

Велике серце

Марк Джейкобс, окрім всіх своїх художніх талантів, має ще й велике серце. Він бере активну участь у благодійності. 2009 року дизайнер придумав колекцію футболок і аксесуарів, принти для яких розробляли разом з художниками-інвалідами. Весь прибуток спрямував в організацію "Creative Growth". А разом з організацією по захисту прав сексуальних меншин, він випустив серію футболок із зображенням гомосексуальних пар.

Популярне на VOGUE