Ініціатива Cartier, спрямована на підтримку соціального підприємництва серед жінок, стартувала 2006 року. Щороку журі вибирає сім лауреаток з семи регіонів земної кулі (Латинської Америки, Північної Америки, Європи, країн Тропічної Африки, Близького Сходу і Північної Африки, країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону ). Список їх соціально орієнтованих компаній схожий на неймовірний мудборд можливостей: всі проекти ілюструють перспективу створення бізнесу, який допомагатиме людям.
Фіналістки премії Cartier Women's Initiative 2019 року працевлаштовують людей похилого віку (онлайн сервіс SAY Global Йон Джеонг Чо дає змогу людям з усього світу вивчати корейську мову, яку викладають люди старшого віку з Кореї), вирішують проблему доставлення продовольчих товарів в Африці (Манка Ангвафо з компанією Grassland Cameroon Ltd) і студентських кредитів (інвестиційна платформа InvestEd Карміни Байомбонг).
Багато проектів пов'язані з медициною, як-от компактний тренажер, спрямований на розробку тазостегнових суглобів EzyGain (Зінеб Агумі), система аналізів крові Delee, яка допомагає виявити пухлинні клітини в організмі (Ліза Віларде), діагностувальні шкарпетки для діабетиків Siren (Ран Ма) і навчальний центр Maharat Learning Center для дітей і дорослих з особливостями розвитку (Хиба Шата).
Вищеперераховані сім переможниць премії отримали приз у розмірі $100 000, інші 14 фіналісток — приз у сумі $30 000, всі фіналістки пройдуть індивідуальний курс занять з бізнес-тренером. Як зазначив у вступному слові президент дому Cartier, Сиріл Віньєрон, цього року на конкурс подали 2900 заявок з 142 країн. України в списку ще не було, але саме час починати: з червня на офіційному сайті премії стартує прийом заявок.