Чемпіонка з тенісу Наомі Осака стала новим обличчям модного Дому Louis Vuitton. Японська тенісистка і найвисокооплачуваніша спортсменка у світі знялася в новій рекламній кампанії Louis Vuitton весна-літо 2021. Осака продемонструвала грайливу мінісукню, що уособлює любов тенісистки до яскравих кольорів і принтів. "Наомі — виняткова жінка, яка представляє своє покоління, а також для багатьох є прикладом для наслідування. Її кар’єра й переконання надихають. Я захоплююся Наомі, вона завжди залишається вірною собі й не відмовляється від своїх цінностей", — прокоментував співпрацю Ніколя Жеск’єр.
"Крім тенісу, моя найпотаємніша пристрасть — це мода, і немає бренду, знаковішого за Louis Vuitton, — каже Осака. — Для мене велика честь працювати з Ніколя — він дизайнер, яким я давно захоплююся, а ще в нас взаємна любов до японської культури й стилю. Стати глобальною амбасадоркою бренду — моя здійснена мрія".
За стрімким сходженням Осаки на спортивний олімп спостерігати вкрай цікаво. Щойно діставши кваліфікацію для участі у своєму першому турнірі Великого шлема у 2016 році, Наомі за два роки двічі виграла Відкритий чемпіонат США та Відкритий чемпіонат Австралії. Крім того, дивитися, як розвивається її стиль, не менш захопливо. У 2020 році вона уклала договір про співпрацю з японським лейблом Adeam на Тижні моди в Нью-Йорку, а також вшанувала свою другу батьківщину, надягаючи пов’язки на голову авторства гаїтянського дизайнера Кербі Жан-Реймонда, засновника бренду Pyer Moss. Зрештою, Осакі має гострий модний інстинкт як засіб соціального активізму. Торік під час її виступу на Відкритому чемпіонаті США, де вона виграла свій третій титул Великого шлема, спортсменка носила серію захисних масок для обличчя на знак поваги до темношкірих людей, які стали жертвами жорстокості поліції.