Інтерв'ю з Джулі Богарт про Instagram, роботу з інфлюенсерами і усвідомленість у мережі

NAME
5 листопада 2019

Джулі Богарт (@julieb) – справжній інсайдер соціальних мереж. Вона керує відділом стратегічних партнерств у Facebook та Instagram, допомагає цим майданчикам вибудовувати взаємини з лідерами думок і громадськими діячами. Джулі керує контент-стратегіями великих клієнтів по всій Європі, серед яких є Олів'є Рустен, Вірджил Абло, Вікторія Бекхем і королева Єлизавета II. Британський Vogue включив Богарт у список 25 найвпливовіших жінок 2019 року, а 7 листопада вона виступить на Vogue UA Conference.

imageДжулі БогартФото: IG @julieb

Джулі, як ви потрапили в Instagram?

До приходу в Instagram я працювала в Sony Music, де відповідала за партнерства брендів з артистами. Я не знала, що у Instagram є офіс в Лондоні, тому коли мені зателефонували і зробили пропозицію, це було схоже на роботу мрії – допомагати високопоставленим і відомим людям розповідати свої історії в IG. Я дійсно з великим задоволенням працюю зі знаменитостями і допомагаю людям в цілому посилювати свій голос через Instagram, ми розповідаємо справжні і важливі історії.

Чи багато часу ви проводите в соцмережах і як ставитеся до цього явища?

Соціальні мережі для мене, та Instagram зокрема, це історія про пошук балансу. Я витрачаю багато часу на додаток не лише через свою роботу, а й тому, що саме там я спілкуюся з друзями і сім'єю, стежу за брендами і людьми, які мене цікавлять.

Фото: IG @julieb

Всі, хто працюють в Instagram, дуже хочуть, щоб час, проведений на цій платформі, був усвідомленим, позитивним і надихав. Дослідження показали нам, що активне спілкування в соціальній мережі, особливо обмін повідомленнями, постами і коментарями з рідними і друзями, добре впливає на добробут користувачів. У той же час, коли люди проводять багато часу в пасивному споживанні інформації – просто гортають стрічку і не спілкуються з людьми, – їхній емоційний стан погіршується. Саме тому ми хочемо допомогти людям побачити кількість часу, який вони проводять в Instagram. У співпраці з провідними експертами та організаціями в царині психічного здоров'я, вченими, і завдяки відгукам нашої спільноти в Instagram, ми розробляємо інструменти, які дадуть користувачам більше контролю над часом, який вони проводять на нашій платформі. Ще одне важливе завдання – сприяти спілкуванню батьків і підлітків на тему їхніх онлайн-звичок. Всі наші зусилля спрямовані на те, щоб час у мережі був позитивним і усвідомленим досвідом.

Які ви бачите взаємодії технології і моди в майбутньому?

Instagram демократизував доступ до індустрії моди. І в міру того, як ми додаємо більше функцій у додаток, збільшуються можливості брендів, моделей і всіх fashionistas розповідати важливі історії для своєї спільноти. Наприклад, кожен тепер може спостерігати бекстейдж показів і отримати доступ за лаштунки завдяки IG-історіям і IGTV, а в користувачів США вже є можливістю купувати улюблені продукти просто в Instagram через опцію Checkout.

На які fashion-бренди ви б порадили орієнтуватися тим, хто тільки починає просувати свій бізнес?

Мене в цьому сенсі дуже надихає Dior. Вони постійно експериментують з нашими останніми функціями. Мені подобаються фільтри доповненої реальності, які вони створили недавно, що дозволило користувачам віртуально приміряти макіяж і створювати образи з новими аксесуарами просто з показів. Інший хороший приклад – Glossier, вони використовують контент, створений користувачами, так розповідають історію бренду разом зі спільнотою своїх фанатів.

Як ви вважаєте, чи довготривалим буде феномен інфлюенсерів?

Впливові люди і лідери громадської думки – важливі члени нашої спільноти. Вони об'єднують користувачів зі схожими інтересами, а натомість Instagram надає їм екосистему для самовираження. В цей час ми тестуємо опцію приховування лайків у деяких країнах. Я думаю, що цей крок допоможе людям зосередитися на тому, що дійсно важливо, а не публікувати і ділитися тільки тим контентом, який, на їхню думку, стане більш вірусним.

Джулі Богарт і королева Єлизавета II Фото: IG @julieb

Популярне на VOGUE