Коли справа стосується найефективнішої появи на публіці, конкурувати з Ріанною стає непросто. Співачка вирушила на фестиваль Coachella з повною бойовою готовністю. "Coachella завжди повинна бути веселою і руйнівною, – поділився Джейлел Вівер, творчий директор Fenty, – у нас був крутий момент минулого року з кришталевою курткою і маскою Gucci, і ось ми подумали, як же ми можемо це перевершити?"
Офіційно проводити штурм мозку Вівер і Ріанна почали за місяць до заходу, але основна ідея виникла ще в лютому, коли вони побачили балаклаву на показі осінньо-зимової колекції Gucci. "Ми з Ріанною одразу полюбили цю річ, як тільки модель в балаклаві з’явилася на подіумі, – розповідає Вівер, – і далі вже почали думати над тим, як її носити". Правило любові з першого погляду також стосується ніжно-блакитного брючного костюму Y/Project, який доповнили екстремальними каблуками UGG. "Звичайно, це не було схожим на класичну Coachella, але саме це і змусило нас полюбити нашу ідею ще більше!".
Палантин кольору вареного згущеного молока і ботфорди-гіганти придумав Гленн Мартенс, креативний директор Y/Project. "Що я люблю в Ріанні, – це те, що вона така нонконформістка, яка, буквально, розсуває ваші кордони творчості", – розповідає Вівер.
За матеріалами www.vogue.co.uk.