Дизайнерка Ельвіра Гасанова знає ціну часу в сучасних дівчат і вирішила полегшити їм життя випуском капсули одягу, яка замінить весь сезонний гардероб. Vogue.ua дізнавався про це та багато іншого в неї докладніше.
Ельвіра Гасанова
Бренд Gasanova в багатьох асоціюється з речами святковими й не призначеними для повсякденного життя. Це правда лише часткова, адже саме такі образи ми представляємо на подіумі двічі на рік, де мені хочеться показувати шоу й дарувати мрію. Однак у наших бутиках GASANOVA також є більш базовий одяг, який за роки роботи вже зарекомендував себе. Тут уже успішно відпрацьовані лекала, використовуються тільки перевірені тканини й продумані деталі. На цей одяг є постійний попит, а клієнти весь час цікавляться, із чим поєднувати ту чи іншу річ, показують нашим консультантам інший свій одяг і питають поради. Цей інсайт і надихнув нас на створення повноцінної капсули одягу, яка дійсно стане повноцінним сезонним гардеробом. Так з’явився GASANOVA CAPSULE DROP.
GASANOVA CAPSULE DROP 2.0.
Ніхто не хоче витрачати багато часу на вибір одягу, але водночас мати гарний вигляд і хочеться, і потрібно. Після тривалих обговорень ми в підсумку сформували капсулу, до якої ввійшло 13 речей — брючний костюм, сукня в білизняному стилі, шкіряні штани, сорочка, сукня з довгими рукавами, худі, трикотажний набір для перельотів, футболка й шовкова спідниця. Всі вони легко поєднуються одне з одним, а разом з покупкою клієнт отримує лубкук-шпаргалку з ідеями, що і як можна комбінувати. Особливо хочеться зазначити про сорочку — наш конструктор спеціалізується на чоловічому одязі й довго працював у Неаполі, де знають все про правильний крій та ідеальну посадку.
Моя окрема гордість — це розмірна сітка від XS до 3XL. Я по собі знаю, як складно дівчатам з пишними формами знайти речі, які добре сидітимуть. Для дизайнера така широка сітка — це додаткові витрати й складнощі, але я хочу, щоб всі мої клієнтки були красунями. Спочатку ми планували, що візьмемо в роботу максимум 25 таких капсул, але після декількох постів на моїй особистій сторінці в Instagram у нас уже було замовлення на 100 штук.
Першу капсулу ми запустили за місяць до карантину й отримали величезний фідбек і кількість попередніх замовлень. Потім трапилася пандемія й карантин і ми зрозуміли, що прийшли до цієї ідеї як ніколи вчасно й хочемо обов'язково продовжувати ідею GASANOVA CAPSULE DROP. Світ давно прямував до усвідомленості й нових правильних цінностей. Під час ізоляції за два місяці все менше людей думали про одяг, тому правильно сформований гардероб за більш ніж приємну ціну — це чудова ідея як усвідомлене ставлення до гардероба.
Подібний фідбек ще раз засвідчив, що всі хочуть готових рішень від професіоналів, позаяк тотальний брак часу змушує нас оптимізувати все, що тільки можна. Мені дуже подобається таке прагнення до практичності й усвідомленості, адже одяг має жити разом з нами, а не припадати пилом у шафі.
Мені приємно, що бренд GASANOVA вибирають стилісти світових знаменитостей. Це підтверджує, що наша якість і бачення мають міжнародний масштаб. Але за цими результатами стоїть величезна робота як української команди, так і закордонних партнерів, які представляють наші інтереси. Нині ми сфокусовані на ринку США, що також зрозуміли після декількох сезонів спроб і помилок. Після виходу Джіджі Хадід і Кортні Кардаш’ян у комбінезонах Swarovski ми отримали визнання, завдяки чому стало набагато легше спілкуватися з баєрами.
Джіджі Хадід у комбінезоні GASANOVA
Мені нецікаво, щоб знаменитості одягали наші повсякденні речі, хочеться бачити подіумні образи на головних червоних доріжках. Упевнена, що скоро досягнемо цієї мети. Ми працювали з багатьма, але я маю ще нездійснену мрію — одягнути Бейонсе. Її стиль дуже близький до естетики GASANOVA, тож зроблю все, щоб це бажання здійснилося якомога швидше. Сьогодні світ став набагато меншим завдяки Інтернету й соціальним мережам — дотягнутися можна до кого завгодно.
Наш бренд не стоїть на місці, оскільки мені не хочеться, щоб ми асоціювалися тільки із чимось одним. Мені потрібен рух і постійний розвиток. П’ять років тому, коли ми починали, GASANOVA всі знали як бренд з класними джинсовими куртками, прикрашеними яскравими аплікаціями на спині. Наступний наш етап почався з тих самих суконь і комбінезонів з коштовної сітки Swarovski. Тут, я вважаю, ми на кілька сезонів навіть випередили світовий тренд — безкомпромісна сексуальність повернулася на подіуми тільки тепер, а ми вже активно з нею працюємо. Третій етап нашого розвитку — це колекція сезону осінь-зима 2020/2021, у якій мені захотілося більше попрацювати з об’ємом і формою. Ми познайомилися з майстром з вишивки й унаслідок брейншторму дійшли до того, що з’єднали мистецтво вишивки з коштовним декором, який став частиною нашого ДНК. Результат ви бачили на подіумі в лютому.
GASANOVA осінь-зима 20/21
Плани розкривати не хочеться — я звикла вже говорити про результати, але ми будемо активно розвивати свою присутність на ринку США. Я планую поїхати в Лос-Анджелес і зустрітися там із місцевими баєрами й агентствами. Це місто по духу мені ближче, ніж Нью-Йорк, і тут я бачу непогані перспективи для GASANOVA. Ми, як і всі світові бренди, сьогодні зміцнюємо свою присутність в E-commerce. Я й моя команда пропрацювали наш формат капсули, яка стане лейтмотивом бренду GASANOVA. Також команда фахівців готує мій бренд до франчайзингу в Україні та світі.