Пандемія спричинила неабиякий попит на домашній одяг і це прагнення до комфорту вже стало нашою реальністю. Попри надію на швидкий вихід з карантину, м’які трикотажні речі все ще в списку потрібних речей на весну, адже в них не тільки зручно працювати вдома, а й гуляти парками, зустрічатися з друзями й подорожувати. Багато хто зі знаменитостей вподобав новий екологічний трикотажний бренд Public Habit, який створила Софія Лі, журналістка британського Vogue, і демонструє його у своїх streetstyle-образах. Зокрема, Гейлі Бібер приміряла затишний комплект з тонкого кашеміру, що складається з прямих штанів і силуетного кардигана. Трендсетерка доповнила свій вихід дутими сандалями, які цього сезону весна-літо 2021 особливо актуальні.
Костюми Public Habit виготовлені з відстежуваного кашеміру з Монголії, сертифікованого OEKO-TEX (тобто вони не містять ніяких шкідливих хімікатів), і, що особливо важливо, костюми розраховані на довговічність. Для молодої мами Джиджі Гадід цей бренд справжня знахідка, адже її гардероб нині складається лише зі спортивних костюмів, у яких вона ходить на прогулянки з донькою Хай. Днями Джиджі бачили в трикотажній двійці Public Habit на Мангеттені — топмодель скомбінувала сірий ансамбль із чорними ботильйонами. Ще однією шанувальницею марки є супермодель Міранда Керр, яка вибрала теракотову версію екокостюма.
Public Habit не має складських запасів, а працює за моделлю виготовлення під замовлення. Тож покупцям доведеться зачекати три-чотири тижні, перш ніж вони отримають свою модель. "Довговічність стала головним чинником", — пояснює Лі, яка є однією з лідерів руху за сталий розвиток. "Я хотіла створити кашеміровий комплект не тільки для роботи з дому, а й для того, щоб вийти на вулицю й почуватися комфортно; піти на зустріч або носити під час подорожей. Цей комплект буде актуальний не тільки за часів пандемії, а й після неї".