Стиліст і fashion-директор незалежного видання Rika Magazine, Александра Карл, замість гостромодних речей воліє одяг, який зберігатиме історії.
У дитинстві я любила залазити в мамин гардероб – гралась з її вбраннями. Вона купувала їх, коли жила в Парижі. Думаю, з цього і почалося моє захоплення стайлінгом. З віком я стаю більш впевненою в собі – швидко відсікаю те, що не моє. Наприклад, не люблю купувати речі, які зможу одягнути лише кілька разів, – який в них сенс? Замість гостромодних речей вибираю ті, які впишуться в гардероб і залишаться там надовго, – за них я готова викласти пристойну суму. Ідеально скроєні джинси або якісний трикотаж, пальто точеного крою – такі речі можуть прожити зі мною все життя, зберігатимуть історії і, можливо, дістануться моїм дітям.
Є зв'язок між мною і жінками, яких я стилізую. Мені подобається впізнавати в них себе – так, зазвичай, вдаються найкращі знімки. Але поза роботою одяг, як і необхідність вбиратися, поступово відходять на другий план. Я багато думаю про те, що дизайнери робитимуть в майбутньому, і мало фокусуюсь на сьогоденні, тому не вірю в сезонну зміну образу.
Довгий час я намагалася заперечувати своє скандинавське коріння – мені здавалося це таким нудним: дівчата одягали брючний костюм, широке пальто, кросівки і називали це мінімалізмом. У підсумку, як бачите, мої переконання змінилися кардинально: скандинавська естетика стала мені близькою за духом. Для мене мінімалізм насамперед в деталях і впевненості в собі.
Моя близька подруга Перніль Тейсбек весь час жартує, що на Тижнях моди у мене найбільш передбачуваний гардероб: я постійно збираю одяг бежевих тонів, в клітинку, і денім. Обов'язково беру в поїздки кілька брючних костюмів і пальто. Легко змінюю образи за допомогою деталей і аксесуарів – завжди виручають сережки, взуття та сумки. До того ж я рішуче проти того, щоб носити вбрання виключно з нових колекцій – це неекологічно і несучасно.
Цієї зими у мене кілька фаворитів – чарівний лондонський дует Hillier Bartley і молоді лейбли Rokh і Rejina Pyo. Мені дуже подобається те, що робить Наташа Рамсей-Леві у Chloé. Це той самий образ вільної, незалежної і – так – жінки, що працює, з яким я себе легко асоціюю.
Люблю одяг, який не сковує рухів. Ідеальна формула ошатного образу для мене – драпірований шовковий топ і строгі брюки. Коли уявляла своє весілля, була впевненою, що на церемонію одягну костюм. Спеціально замовила в Racil ідеальний білий смокінг, але чи не в останній момент змінила його на сукню, яку створив для мене дизайнер Self-Рortrait Хан Чонг. Вона була розшита вручну дрібними перлами, і до неї додавалася невагома накидка-кейп. Інтуїція не підвела – почувалась у ній я просто приголомшливо.
Текст: Веня Брикалін
Фото: Cornelius Käss @Tristan Godefroy
Зачіски: Johnnie Biles @D+V Management