Напередодні Дня Незалежності України лідери думок і визнані експерти в своїх галузях розповіли Vogue.ua про важливих і значимих представників їх справи. Перша героїня – Ірина Данилевська, голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week, яка вибрала п'ять дизайнерів, що на різних етапах зробили важливий внесок в українську модну індустрію.
Лілія Пустовіт привернула увагу до України як до молодої країни з величезним потенціалом в сфері моди ще до виникнення Ukrainian Fashion Week. Вона стала переможцем міжнародного фестивалю дизайнерів In VOGUE (1996), на той момент дуже яскравого і амбітного.
Її гран-прі, Золотий гудзик, стало першою нагородою української моди в Європі. І до сих пір бренд Poustovit – лідер індустрії, що продається у всьому світі і є авторитетом для молодих українських дизайнерів. Також Лілія Пустовіт – глава журі Національного конкурсу молодих дизайнерів "Погляд у майбутнє".
Віктор Анісімов став другим представником нашої країни, який теж має гран-прі найавторитетнішого конкурсу дизайнерів в Європі в 1990-х. В Україні Анісімов активно розвиває чоловічу моду, якій у нас до сих пір не приділяють належної уваги. Тричі названий "Найкращим дизайнером чоловічого одягу".
Саша Каневський вперше в Україні створив оду вулиці. Його стиль – це вулиця як натхнення, і він володіє вмінням привносити нестандартне в стандартні ситуації. Бренд sasha.kanevski чотири рази отримував премію Best Fashion Awards в номінації "Найкращий дизайнер чоловічого одягу".
Сьогодні Каневський співпрацює з брендом Каньє Веста Yeezy, що є ще одним відмінним прикладом як дизайнер може реалізувати себе у світовому масштабі.
Litkovskaya – це унікальне бачення моди і цю унікальність оцінили вже багато світових інсайдерів. Речі Лілі Літковської приковують погляд, і це дизайн поза часом. Я вірю, що її речі займуть гідне місце в музеї моди України.
Подивитися колекцію Litkovskaya осінь-зима 2018/2019.
Ruslan Baginskiy – для мене це справжній прорив в українській fashion-індустрії за останній рік. З радістю і цікавістю спостерігаю за їх успіхом. Шлях цих хлопців унікальний для національної індустрії, а маркетингову стратегію точно вивчатимуть фахівці. Приємно бачити капелюхи Made in Ukraine на обкладинці японського Vogue або в гардеробі Мадонни.