Aromateque підтримав вихід нового артбуку Павла Макова — одного з головних художників сучасної України

Мережа ароматерій Aromateque разом із незалежним видавництвом ist publishing представили новий артбук Павла Макова — одного з найвпливовіших і найбільш впізнаваних українських художників.

Видання отримало назву "Абракадабра", наслідуючи одну з ключових серій митця, присвячену темам міста, місця й нашої крихкої взаємодії з ними. У нових роботах Макова, створених уже після початку повномасштабної війни, реальність набуває апокаліптичних рис, а візуальна мова стає ще гострішою та невідворотно чесною. Саме ці роботи стали основою "Абракадабри".



"Aromateque підтримав вихід артбуку як продовження нашої місії — підтримувати українське мистецтво. Ми віримо, що саме мистецтво фіксує досвід часу та формує ідентичність, яку ми передаємо далі", – коментує Христина Башлій, маркетинг-директорка Aromateque. Компанія системно працює з українським мистецтвом: від співпраць із художниками до представлених у магазинах артробіт. Тож підтримка артбуку Макова стала природним кроком у розвитку цього напряму.



Проєкт став можливим завдяки візії СЕО Aromateque Павла Мартинова, колекціонера сучасного українського мистецтва. Його приватна колекція включає вже 14 робіт Павла Макова, зокрема "Розу" із циклу Les saisons russes 2022, репродукція якої увійшла до нового видання. Частину робіт інтегровано в простір магазинів Aromateque, перетворюючи beauty-простір на місце діалогу з сучасним мистецтвом.



Головний редактор ist publishing Борис Філоненко пояснює, що сторінки "Абракадабри" — це масштабні роботи з могутніми рослинами людського зросту, створені як продовження авторської книжкової практики Макова:
"Книжку він порівнює з машиною часу, де минуле й майбутнє відкриті читачеві однаково. "Абракадабра" зібрала у собі часи, подорож у які — це вдивляння в інтенсивне теперішнє, сповнене небезпек і непередбачуваності".


Видавництво ist publishing, що працює на перетині мистецтва, культури та науки з 2017 року, відоме своїми артбуками, фотокнигами та авторськими виданнями. Серед їхніх попередніх проєктів — книжка "До По" й артбук "Постійне місце проживання" Сергія Жадана та Павла Макова.

Співпраця Aromateque та ist publishing — ще один приклад того, як український бізнес може інвестувати в культуру, розширюючи простір для сучасного мистецтва та роблячи його ближчим для широкої аудиторії.

Популярне на VOGUE