Томас Джейкоб "Томмі" Хілфігер ще у підлітковому віці заснував скромну мережу магазинів одягу. Сьогодні він — народне надбання американської моди і один з найвідоміших дизайнерів сучасності.
1. Хілфігер почав свою дизайнерську кар'єру у вісімнадцять років, коли переробляв джинси і продавав їх місцевим магазинам.
2. У Томаса немає професійної освіти. Він почав експериментувати з дизайном на початку 1970-х, коли керував бутиком під назвою People's Place. На той час, коли йому виповнилося 26 років, цей бутик перетворився на мережу з семи магазинів, розкиданих по всій північній частині штату Нью-Йорк. 1977 року роздрібний ринок занепав, і Хілфігер збанкрутував.
3. До 1979 року він продав свій бізнес і переїхав на Мангеттен. Там почав працювати фрілансером і подружився з кількома людьми в бізнесі, зокрема з дизайнером Перрі Еллісом.
4. Протягом п'яти років Хілфігер працював за контрактом з азійським текстильним магнатом Моханом Мурджані, людиною, що стояла за модними тоді джинсами Gloria Vanderbilt. Під управлінням Мурджані колекція чоловічого одягу Tommy Hilfiger заробила 5 мільйонів доларів за перший рік і 10 мільйонів за другий.
5. Спочатку Хілфігер хотів скоротити назву свого бренду до Tommy Hill, але Мурджані переконав його зберегти повне прізвище, щоб виділитися в бізнесі.
6. 1988 року Хілфігер приєднався до Сілас Чу, гонконгського виробника одягу. На той час компанія приносила близько 25 мільйонів доларів на рік. Вони почали працювати обережно, наймали досвідчених керівників з відомих компаній, як-от Ralph Lauren і Liz Claiborne. До 1999 року компанія заробила понад пів мільярда доларів і стала найціннішою на біржі.
7. Головні кольори бренду: червоний, білий, синій (кольори прапора США). Томмі Хілфігер, як і Ральф Лорен, і Кельвін Кляйн, побудував бренд на ідеалізованій версії американського стилю.
8. У 1990-х Томмі став улюбленцем всіх зірок. Destiny's Child, Брітні, TLC, Гвен Стефані — поп-ікони першими почали носити культові брендовані речі Tommy Hilfiger. Зокрема, Snoop Dogg з'явився на Saturday Night Live у топі з написом Tommy, і наступного дня магазини одразу ж розпродали речі бренду.
9. 1995 року Томмі Хілфігер виграв нагороду "Найкращий дизайнер чоловічого одягу року" на щорічній премії Ради модельєрів Америки.
10. Незважаючи на те що бренд належить до середнього сегменту в модній індустрії, Хілфігер завжди позиціонував його дуже високо: "Я ставлюся до своєї компанії так само, як французькі дизайнери ставляться до своїх Saint Laurent або Chanel. Ми робимо модні покази, запрошуємо найкращих фотографів, найкращих моделей, наймаємо найкращих людей і вважаємо, що шоу відіграють важливу роль". Проте лейбл дотримується політики "продавати вищу якість за демократичними цінами".