Восени 2018 року французький будинок Christian Dior представить світу абсолютно новий аромат. Обличчям Joy, який створила парфумер Франсуа Демаші, стала посланниця і муза бренду, Дженніфер Лоуренс.
З того самого моменту, як стало відомо про запуск, не вщухали чутки. Люди обговорювали, чим пахнутиме новинка, як вона називатиметься, чи стане вона присвятою якійсь квітці, чи запозичить ольфакторні коди минулого, чи стане одою солодким гурманним нотам. Прес-служба Dior зберігала все у суворій таємниці, а найменші витоки інформації попереджала підписанням NDA – угод про відповідальність за розголошення інформації. Нарешті, настав момент, коли можна відкрити секретну завісу.
Представляти новинку довірили посланниці Будинку Dior з 2009 року, Дженніфер Лоуренс. "Хто, як не Дженніфер зможе втілити послання Dior? Яскрава, сильна, чуттєва і жіночна. Саме ці якості властиві дівчині Dior" – ділиться Франсуа Демаші, головний парфумер Будинку.
Цього аромату чекали майже 20 років. Саме стільки в Будинку не випускали так званих pillar fragrances – ароматів-стовпів з власним ім'ям, обличчям і легендою. Попередній масштабний запуск – J`Adore – відбувся ще 1999 року, а після бренд випускав лише фланкери, його оновлені версії.
Уже відомо, що аромат – це тільки перший розділ в низці парфумерних радощів Joy. Не розкриваємо секретів, але закликаємо стежити за публікаціями.
"Молоко і мед, пахощі квіткових і цитрусових нот, безтурботність мускусу, ласкаві деревні ноти, струмливий ніжний шовк, оксамитова шкіра. Нашою метою було помістити всі насолоди в один флакон!" – коментує Франсуа Демаші. У Будинку розповідають, що Крістіан Діор, який створював свої творіння у важкі повоєнні роки, завжди хотів зробити жінок щасливими і викликати на їхніх обличчях усмішку. Новий Joy несе той же посил – прагнення створювати радість.
Напередодні запуску аромату, ділимося бекстейджем зі зйомок рекламного ролика Dior Joy:
Instagram: @vogueua_beauty