У Sanahunt Luxury Department Store з'явилися аромати французького парфумерного будинку BDK Parfums. Представити їх до Києва приїхав засновник і головний парфумер бренду Давид Бенедек
Бренд молодий – йому трохи більше року, – як і його засновник, Девід: йому 29, – але вже успішний: продається в паризькому Le Bon Marche і Jovoy, в дубайському Harvey Nichols, а тепер і в київському Sanahunt.
Давид виріс в Парижі в мароккансько-румунській сім'ї. Закінчив французький інститут моди, спеціалізувався на парфумерії (клас курували викладачі з всесвітнього парфумерного концерну Givaudan). Каже, що хотів заснувати істинно французький парфумерний будинок, в якому аромати служили б провідниками між уявою і реальністю, а також оспівати мінімалістську розкіш і art de vivre, мистецтво жити.
Резиденція марки розташувалася в паризькому кварталі Маре, самі аромати виробляються у Франції, їхні флакони нагадують про ар-деко, а кришечки – дах Гран-Пале, знаменитого палацу, де проходять виставки і модні покази. Лаконічна картонна упаковка ароматів нагадує корінці книг, на яких коротко записано їхній оглав (ольфакторний, в даному разі).
Давид придумав дві лінійки ароматів. Перша натхненна парижанами і їхнім способом життя. Pas Сe Soir ("Не сьогодні") присвячений парижанці, яка обожнює високі підбори, вдень працює в офісі, а ввечері фарбує губи яскравою помадою – і вирушає веселитися з друзями. Pas Сe Soir наповнений нотами соковитої айви, включає есенцію пачулі і абсолют марокканського жасмину. Bouquet de Hongrie – союз груші, фрезій, троянд і мускусу на сухій деревній базі. "Квітковий букет із зеленим аспектом", – описує його сам парфумер.
Друга колекція – східна. До неї увійшли Tubereuse Imperiale, Wood Jasmin і Oud Abramad, які довго тримаються на шкірі, розкриваються оксамитовими півтонами. "Я не хотів, аби ціна була занадто високою для молодих покупців, які тільки відкривають для себе світ нішевої парфумерії", – говорить Давид. Напевно, жартував: 100-ml флакон коштує € 170.