Louis Vuitton запускає лінію чоловічих ароматів

Louis Vuitton запускає лінію з п'яти чоловічих ароматів плюс один удовий аромат. Колекцію представлять в 270 магазинах марки 31 травня.

image

Два роки тому Louis Vuitton запустив жіночу парфумерну лінію з семи ароматів. Сьогодні головний парфумер Будинку LV Жак Кавальє-Беллетру продовжує ольфакторну історію Будинку запуском шести нових ароматів. Вони теж позиціонуються як ніша, доступна у власних магазинах бренду і на louisvuitton.com.

Аромати розроблені в якості ольфакторного гардероба для чоловіків, але з врахуванням того, що в парфумерії тренди не змінюються так швидко, як в моді. Жак Кавальє-Беллетру акцентує не лише на модній свіжості, але і на нетрадиційних інгредієнтіах. L'Immensité побудований на нотах грейпфрута, імбиру, лабданума, амброксана і амбри. Orage включає ноти пачулі, ірису, бергамоту і яванского ветівера, Nouveau Monde – ноти шафрану і уди, а також какао. Sur La Route оснований на калабрійських цитрусових, нотках кедру, лимона, бергамоту, свежоскошеної трави, перуанського бальзаму, рожевого перцю і мускатного горіха. Au Hasard побудований навколо сандалу зі Шрі-Ланки, насіння амброзії і кардамону. Ціни на аромати стартуватимуть від 210 євро за 100 мл. Будуть доступні блоки і упаковки для подорожей.

Ombre Nomade присвячений темі парфумів Близького Сходу. Це суміш уди, шкіряних, пряних і деревних акцентів. Його можна носити самостійно або нашаровувати. Його ціна буде вищою: 290 євро за 100 мл. і 445 євро за 200 мл. .

Популярне на VOGUE