Цього літа Louis Vuitton пропонує вирушити в захопливу подорож західним узбережжям. Бренд представив новий аромат California Dream з лінійки Les Colognes. Джерелом натхнення для парфумера Жака Кавальє стали каліфорнійські мальовничі заходи. Поєднання блакитного неба, невагомих хмар і рожевих променів сонця знайшли своє відбиття у вигляді нот мандарина, мускусу, амбрети й бензоїну.
Головна ідея парфумерного віртуоза Жака Кавальє полягала в тому, щоб протиставити вибухову свіжість м’якшим акордам. "Моя ідея полягала в тому, щоб створити тепло, оповите свіжістю", — пояснює Жак Кавалье Беллетруд. Аромат California Dream став четвертим у парфумерній лінійці бренду Les Colognes Louis Vuitton. Він ідеально підходить до вже наявної відпускної трилогії: Sun Song — квіткової сонячної композиції, Cactus Garden — цитрусового букета внутрішнього дворика й Afternoon Swim — освіжної ноти океану.
Для створення візуального оформлення флакона й паковання модний Дім Louis Vuitton звернувся до американського художника Алекса Ізраїля, який працював над попередніми ароматами лінійки. Новий парфум вийшов у рожево-блакитному скляному флаконі, який відсилає до особливих заходів сонця в Каліфорнії. Аромат California Dream можна купити з 28 травня в київському бутику Louis Vuitton.