Є аромати, приречені на успіх з моменту їхнього запуску. Не зрозуміло, що спрацьовує: чи то обличчя, чи розкішний флакон, чи пам'ятне промо, чи сама композиція і магія, яку створили парфумери. А іноді все разом складається в один пазл. Так сталося з новим K by Dolce & Gabbana.
Над ароматом працював жіночий дует парфумерів: Дафна Буже і Наталі Лорсон. Одним із завдань було зробити його типово італійським. Так у композиції з'явилися цитрусові ноти – червоного апельсина і лимона торкіо. Ці два дерева ростуть тільки на Сицилії, а отже, пов'язані з корінням бренду. "Цитрусові втілюють середземноморську ДНК, – каже Наталі Лорсон, – їхні яскравість і жива енергія оповиті та відтінені свіжістю ягід ялівцю, що додає аромату чоловічого характеру".
Дафна каже, що ідея побудована на висвітленні сили головних елементів: землі, сонячного тепла, золотого світла італійської провінції. Саме від цього відштовхувалися парфумери, коли вибирали середземноморські інгредієнти K by Dolce & Gabbana.
Обличчям рекламної кампанії став блогер, модель і актор Маріано ді Вайо, в Instagram-акаунту якого – 6,1 млн читачів.
Розглядати кадри, зняті на тлі італійських вуличок, залитих сонцем, можна вічно.
Теплий і водночас захопливий аромат миттєво переносить у середземноморське село, до яскравого сонця і свіжого запаху тосканських пагорбів.
В офіційному прес-релізі йдеться, що аромат втілює сімейні цінності. Але насправді – любов, радість життя, вміння насолоджуватися кожним моментом.
Ноти цитрусових, ялівцю, червоного перцю, мускатної шавлії, сицилійського апельсина, ветивера, кедра і пачулі – створюють життєрадісний, бадьорливий запаморочливий шлейф. І з'являється ілюзія яскравого італійського літа.
Насолодитися мініфільмом, присвяченим запуску, можна просто зараз – і перенестися з прохолодної осені в сонячну Тоскану.