Ірина Шейк продовжує надихати модні бренди на гучні співпраці. Цього разу супермодель стала обличчям рекламної кампанії нового парфуму Jean Paul Gaultier 'Scandal a Paris'. Цей аромат є третьою версією культового і провокаційного аромату Scandal, композиція якого діє по-справжньому збудливо. У центрі уваги – ноти жасмину, меду, груші і квітів.

Флакон виконаний в рожево-золотій колірній гамі, а кришечка декорована витонченими модельними ногами. Зйомки рекламної кампанії відбулися у французькій столиці. Ірина позувала в чорній сукні-смокінгу і лакованих човниках у розкішних паризьких інтер'єрах, там тримала в руках новий флакон Scandal a Paris.
На додаток до друкованої реклами бренд також зняв ролик, в якому Шейк з'являється серед гламурного паризького суспільства і шокує всіх своїм образом.