Достатньо поглянути на персні, які прикрашають пальці Алессандро Мікеле, вікторіанські зі старовинними зміями, драконами і черепами, щоб зрозуміти, як шанобливо креативний директор Gucci ставиться до історії і минулого. Зовсім не дивно, що натхнення для створення нових ароматів і флаконів для них дизайнер черпає на полицях антикварних італійських аптек.

Нова ароматна колекція Gucci складається з 15 предметів і включає в себе парфумовані олії, парфумовану воду і одну ароматичну свічку XXL, а всі аромати в лакованих скляних посудинах кольору слонової кістки. І, за словами Мікеле, який працював з іспанською парфумерною легендою Альберто Морільясом над створенням натхнених природою еліксирів, вони мають "повернути вас саме у ваше уявне місце".