Орієнтальні, як Chanel Coromandel, або шипрові, як Idole Lancôme, повні квітів, як Light di Gioia Giorgio Armani, або зовсім без них, як World Power, Kenzo, – нові аромати так чи інакше вибудовані навколо деревних нот. Вони створюють повний чарів світ, в якому літо не закінчується ніколи.
З настанням прохолоди звично змінюють ольфакторний гардероб: переходять на більш похмурі, густі, насичені аромати. А що, як не дотримуватися цього ритуалу, а продовжувати користуватися своїми літніми фаворитами – в них теж повнісінько тепла, ілюзія якого з'являється не завдяки ванілі і уду, а за допомогою деревних нот. Результат може виявитися приголомшливим з погляду емоцій – і передбачуваним з погляду науки. Нюхові центри в головному мозку сусідять з центрами, що відповідають за пам'ять. І тому аромати володіють такою владою занурювати в минулі переживання. Чому б і не з відпустки.