Бенджамін Клементін став обличчям Givenchy Parfums. Британський музикант, актор, митець, який представляє новий чоловічий аромат Givenchy Gentleman Society, розповідає про творчість, натхнення, стосунки зі всесвітом ароматів та про вкрадене піаніно, яке певним чином визначило його шлях.
Про ставлення до парфумів
Мене завжди захоплювало створення парфумів або, в цьому випадку, мистецтво. Найближчим засобом до музики, я вважаю, є парфуми. Адже найголовніше в мистецтві – це терпіння. Терпіння – це найбільша його зброя. Цей аромат також блискуче втілює цю концепцію.
Про перші ароматні спогади
Бабусин бальзам. Я знаю, що це дуже старомодно, але я все ще відчуваю її любов і обійми щоразу, коли мені згадується цей запах.
Про стосунки з ароматами
Я часто спалюю багато ладану вдома. Але мене особливо приваблює розсіювання парфумів перед сном, щоб наповнити повітря чимось особливим, навіюючи солодкий сон.
Про ритуали краси
Я красивий від природи. Це просто ще один спосіб сказати, хто я. Проводжу більшість часу вдома, тому днями поспіль майже нічого не змінюю в своєму розкладі. Насправді, єдине, що розвивається, – це мої думки та робота, тому люблю створювати антураж щоранку: трохи ладану та чашка чаю. Мені подобається холодний душ незалежно від погоди, — я краще почуваюся в шоковому режимі.
Про шлях у музиці та кіно
Чесно кажучи, це довга історія. Все почалося з того, що я відчув глибокий зв’язок із творчістю Еріка Саті, коли мені було 11 років. Більшу частину свого підліткового віку я провів на самоті, відчуваючи, що мене відкидають інші молоді люди. Покинувши свій сімейний дім, я співав на кожній паризькій вулиці та станції метро, поки мені не пощастило: мене помітив агент, а я нарешті зміг записати свій перший альбом.
Те саме стосується кіноіндустрії. Під час COVID у мене не було можливості поїхати в музичний тур, тому я почав діяти – агент скерував. Мені пощастило отримати роль у фільмі "Дюна". Зараз я працюю над своїм другим фільмом, і мені дуже цікаво порівнювати музику й акторську гру. Зрештою, обидві вони є формами мистецтва, і важливо, наскільки ви хочете віддатися цій ідеї.
Про творчий процес
Коли я був професійним музикантом, я декламував свої вірші, граючи акорди на фортепіано, поки ця пісня не набувала для мене сенсу. Після багаторічної роботи я зараз тестую різні методи за допомогою музичної інженерії. Написання музики стало складнішим, але, зрештою, воно того варте.
У музиці існують різні акордові прогресії, стилі гри, техніки. Крім того, є головні та мінорні частоти, невідомі чи відомі. Парфуми дуже подібні: потрібно кілька місяців тестування, щоб знайти правильний ароматний акорд. Отримання бажаного результату дуже схоже на те, як я створюю музику.
Про джерела натхнення
Я часто черпаю натхнення у Еріка Саті та Жана Мішеля Баскія.
Про перший музичний спогад
Я вкрав іграшкове піаніно у 5-річному віці зі школи, тому що був ним повністю зачарований. Очевидно, я повернув маленький інструмент, але це був ключовий момент у моєму житті.
Про перший придбаний альбом
Я ніколи не шукав музики для прослуховування. Музика завжди була для мене природною, але коли я переїхав до Парижа, першим альбомом, який я купив, був KindofBlue Майлза Девіса. Зараз я слухаю всі твори ІсаоТоміта.
Про бачення мужності
Слово "маскулінність" втратило своє значення, особливо в ХХІ столітті, зокрема через надмірну політкоректність. Проте моє бачення мужності все ще пов’язане з упевненістю у власних здібностях — з гідністю через вразливість.
Мужність — це прекрасно. Готовність перевершити очікування не для того, щоб догодити іншим, а лише для себе.
Про джентльменів
Джентльмен розуміє перспективи і залишає місце для вдосконалення. Я не належу до аристократичного роду чи королівської сім’ї, я не є чи членом Палати парламенту, але я відчуваю потребу постійно вдосконалюватися як людина, тому що, очевидно, ніхто не ідеальний.
Про парфум. Довідка VOGUE
Аромат GentlemanSociety відкривається свіжими та ароматними нотами шавлії, які поєднуються з квіткою дикого нарциса, зібраного в самому серці Франції. Квіткова експресія контрастує з темними та інтенсивними гранями ветиверу з Гаїті, Уругваю та Мадагаскару. Есенції кедрового та сандалового дерева зливаються з чарівною та чуттєвою ваніллю, залишаючи незабутній шлейф.