Французький бренд нішевої парфумерії з промовистою назвою Ex Nihilo (лат. "з нізвідки") продовжує свою експансію. У марки з'явився новий аромат Cuir Celeste, представити який в київському Sanahunt прилетів Бенуа Вердьє, співзасновник марки.
У Бенуа миттєво закохуються дівчата. Він з тієї ж породи харизматичних парфумерів, що і Кіліан Геннесі, тільки не з демонічним, а життєрадісним підходом до життя. Бренду всього 4 роки. За цей час він встиг з'явитись на полицях магазинів сімдесяти країн світу. Партнерів обирають прискіпливо: у Ex Nihilo новаторський підхід до всього, включно з способом демонструвати аромати.
Так, спеціально для цих цілей створили матові ємності. Натискаєш на кнопку в основі – і вивільняється вже розкритий аромат. І не потрібно використовувати блоттери або зап'ястя, щоб дослідити, як проявляться всі ноти.
Новий Cuir Celeste створювали в колаборації з модним фотографом Матьє Сесаром. Останній в своїх роботах неодноразово оспівував шкіряну куртку-бомбер. За сприяння Ex Nihilo він звернувся до парфюмера Квентіна Біша (це він чотири роки тому створив аромат Fleur Narcotique зі наддозами молекули Petalia, що відтворював запах півонії, – і тим самим вписав ім'я марки в парфумерну історію). Біш подумав – і створив парфумерний еквівалент шкіряних міських обладунків.
Аромат вдався красивим, свіжим і прозорим, але ще й огортаючим. Тут багато мускусу, листя фіалки, гальбанума. Чути квіти османтуса, ірисову тему. Улесливо звучать шкіра і перець. Флакон забезпечили ковпачком зі шкіряною верхівкою, упакували в коробку, на якій вибиті GPS-координати бутіка марки на Сан-Оноре – і відправили у велике плавання. Тепер він доступний і в Україні.
Як минула презентація, дивіться в галереї.