Парфум — найважливіший фінальний штрих будь-якого ансамблю. І цьому є наукове пояснення: частина нашого мозку, що обробляє запахи, міститься поруч із тією частиною, де зберігаються спогади. Тому аромат може викликати бентежні почуття ностальгії про випадкову зустріч або слугувати нагадуванням про колишнього коханця.

"Запах — це первісне почуття, — каже парфумер Франсіс Куркджан, чий аромат Baccarat Rouge 540 належить до категорії найсексуальніших ароматів. — Це також найінстинктивніше з п’яти наших почуттів. Запахи безпосередньо звертаються до емоційної частини мозку, минаючи фільтр свідомого мислення, і взаємодіють з нашими прихованими емоціями, спогадами або травмами. Запахи мають величезне значення у свідомому або несвідомому визначенні нашої поведінки". Простіше кажучи, коли ми відчуваємо запах чогось, що нам подобається, — ми хочемо цього більше. І хоча романтика пов’язана не тільки з прекрасними ароматами, вони, безумовно, відіграють набагато більшу роль, ніж ви можете собі уявити.
Саме тому варто підібрати парфуми, які дадуть вам змогу почуватися впевнено й сексуально, — певний аромат-афродизіак. Хоча жоден запах не може бути до вподоби кожному: ми всі зростаємо під впливом різних чинників і спогадів, які визначають наші вподобання. Але є деякі ноти, що нерозривно пов’язані з мистецтвом спокуси.
Крістофер Ю, експерт з ароматів і співзасновник компанії Ostens, зазначає, що різні культури також традиційно вважають різні аромати сексуальними. "До 2000 року рідко хто за межами Близького Сходу знав про аромат уда, а нині в західній культурі він широко сприймається як сексуальний, — каже експерт. — Водночас в азійських культурах він часто вважається занадто сильним, а отже вульгарним".
Куркджан згоден з цим, заявляючи, що "сексуальність уже не та, що була 20 років тому". Це всеосяжна тема у сфері краси, моди й культури. Пам’ятаєте скандальну кампанію Тома Форда для Gucci у 2003 році, коли на лобку моделі було майстерно виголено логотип бренду? Тоді такі кампейни вважалися провокаційними та неймовірно сексуальними. Нині ж тенденції в б’юті-індустрії більше спрямовані на стриману привабливість.
Перераховуючи фруктові, гурманські, солодкі ноти, які "стали популярними за останні 20 років", Куркджан також відзначає зростання попиту на аромати з нотами уда в останнє десятиліття. "Сексуальність — це щось дуже особисте, але ви завжди можете перейти від традиційних сексуальних нот (мускус, ваніль, теплі й чуттєві ноти) до нетрадиційних, як-от дерево і ладан, — додає він. — Для мене сексуальність — це радше ставлення, принадність, а чуттєвою її робить те, як ви носите аромат. Насправді це історія про впевненість у своїй жіночності (або мужності) — це стан душі".
Одні з найспокусливіших ароматів — дивіться у нашій добірці.
Текст: Hannah Coates
За матеріалами vogue.co.uk