5 чоловічих ароматів осені

Вибираємо п’ять нових чоловічих ароматів осені, які ви не маєте проґавити.

Terrible Teddy, Penhaligon’s
imageTerrible Teddy, Penhaligon’s

Британський нішевий бренд Penhaligon's створив усесвіт Portraits, де кожен аромат — персонаж захопливого парфумерного серіалу. Кришечки на флаконах — голови персонажів; за кожним — ціла історія. Тедді, наприклад, — мисливець, і його історія така: "Мисливці живуть для гострих відчуттів, які дарує гонитва. А любов — це приз за самовладання. Як і всі професіонали, Тедді має гострий погляд і гострий розум, які відточував на жіночих душах. Він зустрічає Гелен (ще один персонаж всесвіту Penhaligon's, парфум Heartless Helen з кришечкою-головою самки папуги. — Ред.) на Сафарі. Експерт з байдужості. Загадково. Зрештою, виклик вартий гри. "Якщо я зможу отримати її, я не захочу її, а якщо не зможу..." Сер Тедді подумав, що саме Гелен може, нарешті, спіймати його в пастку. Але він не знав, що, коли він відвернув увагу, коли його охорона була ослаблена, на нього чекатиме зустріч із Герцогом (чоловік Гелен, Much Ado About the Duke, аромат з кришечкою у вигляді голови хаунда. — Ред.)".

Terrible Teddy, Penhaligon’s

Немає сенсу описувати аромат своїми словами. Його треба або відчути, або довіритися опису бренду: "Округла, тепла композиція дарує відчуття комфорту й водночас досить спокуслива. Рожевий перець створює ореол таємничості. Глибока й чуттєва нота шкіри, м’якість кедра й амброксану відтінені яскравістю ветиверу й пачулів. Цей баланс "залишся" і "йди", що збиває з пантелику, цей надзвичайний союз гарячих і холодних нот обгорнутий у соковитий шар мускусу (Тедді завжди носить кашемір, ти не знав?)".

Terrible Teddy, Penhaligon’s
Scandal Pour Homme, Jean Paul Gaultier
Scandal Pour Homme, Jean Paul Gaultier

"Боксер може вийти з рингу, похитуючись від утоми, але він ніколи не зупиняється на досягнутому, навіть коли абсолютно задоволений своїм становищем. У боксера аура короля. Тому що боксер може підкорити світ за секунду. Сьогодні ми бачимо його на вулиці Сен-Мартен, 325, у штаб-квартирі Жана-Поля Готьє. Боксер приїжджає зі свитою. Всі одягнені в культові образи Дому, що віддають данину дню вчорашньому, сьогоднішньому й особливо завтрашньому, адже, як сказав сам Готьє, „гарний одяг оживляє"".

Scandal Pour Homme, Jean Paul Gaultier

Сучасний деревно-східний аромат створили парфумери Квентін Біш, Крістоф Рейно і Наталі Четто. "Вихідною точкою слугувала „нокаутувальна" свіжість, шавлія і мандарин. Потім застосували аперкот. Контакт відбувається завдяки великій кількості п’янких бобів тонка, що створюють воістину чудову ноту шкіри. Нарешті, вони викликали на ринг ветивер, який додає яскравості свіжорозпиляної деревини". Обличчя аромату — Паркер Ван Норд. Нагадаємо, він ставав героєм обкладинки Vogue Man. Просто насолодіться кадрами рекламної кампанії. Ми публікуємо їх усі.

The ICON, Antonio Banderas
The ICON, Antonio Banderas

Назва аромату the ICON, Antonio Banderas, — абревіатура:

I — Intrepid, безстрашний. "Насолоджуйся життям по повній. Ризикуй, виходь за межі своїх можливостей. Успіх приходить тільки до тих, хто постійно кидає виклик самому собі, визначаючи нові цілі".

C — Сreative — креативний. "Твердо вір, що важка праця того варта. Але для успіху треба й трохи таланту".

O — Оriginal, оригінальний. "Запорука успіху ще й у тому, щоб бути єдиним у своєму роді, справжнім".

N — Natural, природний. "Можна домогтися успіху й залишитися собою, не розгубивши почуття гумору й не ставши зарозумілим".

The ICON, Antonio Banderas

Димно-колючі ноти чорного перцю й грейпфрута розкриваються освіжними лавандою і шавлією, і залишаються на шкірі шляхетним дуетом сандалу й дубового моху.

Bad Boy и Bad Boy Superstars, Carolina Herrera
Bad Boy і Bad Boy Superstars, Carolina Herrera

Сицилійський бергамот, чорний і білий перець. Ці три акорди, які діють як розряд блискавки: яскравий, свіжий аромат Bad Boy вийшов у лімітованому колекційному пакованні, зі сріблястим оздобленням. У Carolina Herrera кажуть, що срібло — джерело натхнення для самої Кароліни Еррери, засновниці Дому. У сріблястих вбраннях вона позує на фото зі Студіо 54, а срібні елементи традиційно з’являються в колекціях Дому з часу його заснування в 1981. Нинішній креативний директор Дому Вес Гордон вважає, що сріблясто-сталеві відтінки передають дух Нью-Йорка, його нічного життя й переносять безпосередньо у XXI століття.

Bad Boy Superstars, Carolina Herrera
Phantom, Paco Rabanne
Phantom, Paco Rabanne

Жульєн Доссена продовжує революцію в модному домі Paco Rabanne. Футуристичний новий Phantom, який поєднує в собі енергійну ноту лимона зі свіжістю лаванди, ввійде в історію не тільки парфумерною композицією, а й першим флаконом, створеним з використанням бездротових технологій. "Доторкніться телефоном до верхньої частини флакона і познайомтеся зі своїм новим інтерактивним напарником", — запрошує бренд. Ані слова більше, ми в справі.

Phantom, Paco Rabanne

Популярне на VOGUE