Вибираємо п’ять нових чоловічих ароматів осені, які ви не маєте проґавити.
Британський нішевий бренд Penhaligon's створив усесвіт Portraits, де кожен аромат — персонаж захопливого парфумерного серіалу. Кришечки на флаконах — голови персонажів; за кожним — ціла історія. Тедді, наприклад, — мисливець, і його історія така: "Мисливці живуть для гострих відчуттів, які дарує гонитва. А любов — це приз за самовладання. Як і всі професіонали, Тедді має гострий погляд і гострий розум, які відточував на жіночих душах. Він зустрічає Гелен (ще один персонаж всесвіту Penhaligon's, парфум Heartless Helen з кришечкою-головою самки папуги. — Ред.) на Сафарі. Експерт з байдужості. Загадково. Зрештою, виклик вартий гри. "Якщо я зможу отримати її, я не захочу її, а якщо не зможу..." Сер Тедді подумав, що саме Гелен може, нарешті, спіймати його в пастку. Але він не знав, що, коли він відвернув увагу, коли його охорона була ослаблена, на нього чекатиме зустріч із Герцогом (чоловік Гелен, Much Ado About the Duke, аромат з кришечкою у вигляді голови хаунда. — Ред.)".
Немає сенсу описувати аромат своїми словами. Його треба або відчути, або довіритися опису бренду: "Округла, тепла композиція дарує відчуття комфорту й водночас досить спокуслива. Рожевий перець створює ореол таємничості. Глибока й чуттєва нота шкіри, м’якість кедра й амброксану відтінені яскравістю ветиверу й пачулів. Цей баланс "залишся" і "йди", що збиває з пантелику, цей надзвичайний союз гарячих і холодних нот обгорнутий у соковитий шар мускусу (Тедді завжди носить кашемір, ти не знав?)".
"Боксер може вийти з рингу, похитуючись від утоми, але він ніколи не зупиняється на досягнутому, навіть коли абсолютно задоволений своїм становищем. У боксера аура короля. Тому що боксер може підкорити світ за секунду. Сьогодні ми бачимо його на вулиці Сен-Мартен, 325, у штаб-квартирі Жана-Поля Готьє. Боксер приїжджає зі свитою. Всі одягнені в культові образи Дому, що віддають данину дню вчорашньому, сьогоднішньому й особливо завтрашньому, адже, як сказав сам Готьє, „гарний одяг оживляє"".
Сучасний деревно-східний аромат створили парфумери Квентін Біш, Крістоф Рейно і Наталі Четто. "Вихідною точкою слугувала „нокаутувальна" свіжість, шавлія і мандарин. Потім застосували аперкот. Контакт відбувається завдяки великій кількості п’янких бобів тонка, що створюють воістину чудову ноту шкіри. Нарешті, вони викликали на ринг ветивер, який додає яскравості свіжорозпиляної деревини". Обличчя аромату — Паркер Ван Норд. Нагадаємо, він ставав героєм обкладинки Vogue Man. Просто насолодіться кадрами рекламної кампанії. Ми публікуємо їх усі.
Назва аромату the ICON, Antonio Banderas, — абревіатура:
I — Intrepid, безстрашний. "Насолоджуйся життям по повній. Ризикуй, виходь за межі своїх можливостей. Успіх приходить тільки до тих, хто постійно кидає виклик самому собі, визначаючи нові цілі".
C — Сreative — креативний. "Твердо вір, що важка праця того варта. Але для успіху треба й трохи таланту".
O — Оriginal, оригінальний. "Запорука успіху ще й у тому, щоб бути єдиним у своєму роді, справжнім".
N — Natural, природний. "Можна домогтися успіху й залишитися собою, не розгубивши почуття гумору й не ставши зарозумілим".
Димно-колючі ноти чорного перцю й грейпфрута розкриваються освіжними лавандою і шавлією, і залишаються на шкірі шляхетним дуетом сандалу й дубового моху.
Сицилійський бергамот, чорний і білий перець. Ці три акорди, які діють як розряд блискавки: яскравий, свіжий аромат Bad Boy вийшов у лімітованому колекційному пакованні, зі сріблястим оздобленням. У Carolina Herrera кажуть, що срібло — джерело натхнення для самої Кароліни Еррери, засновниці Дому. У сріблястих вбраннях вона позує на фото зі Студіо 54, а срібні елементи традиційно з’являються в колекціях Дому з часу його заснування в 1981. Нинішній креативний директор Дому Вес Гордон вважає, що сріблясто-сталеві відтінки передають дух Нью-Йорка, його нічного життя й переносять безпосередньо у XXI століття.
Жульєн Доссена продовжує революцію в модному домі Paco Rabanne. Футуристичний новий Phantom, який поєднує в собі енергійну ноту лимона зі свіжістю лаванди, ввійде в історію не тільки парфумерною композицією, а й першим флаконом, створеним з використанням бездротових технологій. "Доторкніться телефоном до верхньої частини флакона і познайомтеся зі своїм новим інтерактивним напарником", — запрошує бренд. Ані слова більше, ми в справі.