Будинок моди Dior запустив нову кампанію "Dior Love Chain". Vogue.ua розповідає, в чому її суть, і яким чином кожен може взяти в ній участь.
"А на що ти готовий заради кохання?" – саме так звучить головне гасло "Dior Love Chain". Челендж був запущений модним Будинком Dior 27 серпня цього року. Суть в тому, що абсолютно кожна людина на Землі, поруч зі знаменитостями, може записати коротке відео з відповіддю на головне питання-гасло проекту. За кожен такий ролик, викладений в мережу з тегом #diorlovechain, благодійній організації We Movemant перераховується 1$ на допомогу дітям. Обличчя проекту – муза Dior, актриса Наталі Портман.
Десятки відомих особистостей (Джонні Депп, Дженніфер Лоренс, Шарліз Терон, Роберт Паттінсон та інші) вже записали свої відео з відповідями на найважливіше питання: "А ти, на що ти готовий заради кохання?".
Найкращі відео будуть презентовані на виставці, яка пройде в Шанхаї в 2018 році. А найяскравіші ролики будинок Dior опублікує на офіційному сайті марки.
Читайте також:
Б'юті-засіб дня: Christian Dior Addict Lip Maximizer
За лаштунками виставки "Будинок Dior, 70 років високої моди"