Минулих вихідних у Києві відбувся масштабний концерт гурту "Время и стекло", що зібрав свій перший Палац спорту. Особливу увагу постановники приділили візуальній частині, а до створення костюмів залучили найкращих українських дизайнерів: FROLOV, KSENIASCHNAIDER, The Coat by Katya Silchenko, Marsala. Ми дізналися у них всі деталі.
Стилісткою шоу стала Євгенія Скварська, яка порівняла цей проєкт з ситуацією, якби їй довелося зробити стайлінг всіх показів на Ukrainian Fashion Week одночасно, а заодно зняти кілька обкладинок: "Креативна частина зайняла найбільше часу в підготовці до шоу. Ми запросили до співпраці трьох сильних українських дизайнерів одягу і бренд взуття, кожен з них сильний у своєму напрямку. Нам було важливо не викликати конкуренцію, а створити синергію".
Солістка "Время и стекло" Надя Дорофєєва додає: "Навіть не вибиратиму з усіх образів якийсь один. Кожен костюм точно відповідав настрою кожного блоку концерту. Для нас велика радість і честь співпрацювати з такими талановитими українськими дизайнерами! Вони поставилися до процесу з величезною любов'ю і щиро переживали за кожну деталь".
Катя Сільченко створила для Наді Дорофєєвої один з найефектніших образів на концерті – темно-синю мінісукню, в якій вона виконала трек "Глубоко". Її головною окрасою став 50-метровий шлейф. "Ми кроїли його на вулиці, бо він банально не поміщався в лабораторії", – згадує Сільченко. Саму сукню пошили за лекалами фірмових корсетів The Coat by Katya Silchenko, але оздобили 12 500 камінцями з градієнтом, що нагадує морські глибини: "Розклеювали камені в 4 руки протягом п'яти днів. Я показала перший градієнт, а потім приєдналася команда, яка ретельно все це виклала".
Для українського бренду KSENIASCHNAIDER, джинси якого обожнює весь світ, співпраця з "Время и стекло" над проєктом Vislovo – перший досвід створення сценічних костюмів. Антон і Ксенія Шнайдери розповідають: "Костюми ми розробляли відповідно до вимог Наді, Льоші і шоу-балету. За основу ми взяли нашу улюблену технологію Reworked Sport, у межах якої всі вироби створюємо із старого спортивного одягу".
Про деталі цього образу розповідає Євгенія Скварська: "KSENIASCHNAIDER – єдиний український бренд, який круто працює з одягом casual, urban і sport. Я чітко розуміла, що ми просто мусимо разом зробити цей блок. Ми уявили, що артисти і шоу-балет – учасники мотозмагань. Тому костюми хлопців з балету повторюють класичні мотокомбінезони. На костюмі Льоші з'явилися його ім'я та прізвище, як у спортсменів. Образ Наді доповнили наколінниками, а образи балету – хустинками, схожими на прапори на старті. Футболка Наді натхненна класичною корсетною сукнею XVIII століття, але адаптована під нашу мотоестетику. Рукави повторюють рукави джинсової куртки бренду, а форма спідниці – ніби два зшиті геометричні прапори".
Позитив розповів, що стиль бренду дуже близький до його щоденного гардероба, тому на сцені він почувався у цих костюмах дуже комфортно.
Концерт Vislovo складався з чотирьох блоків, один з яких повністю віддали Івану Фролову – одному з найдосвідченіших дизайнерів сценічних костюмів. Саме він створив образи для концерту Monatik на "Олімпійському". Над проєктом Vislovo команда FROLOV почала працювати в середині серпня, коли до них звернулася Євгенія Скварська: "Бренд FROLOV відповідав за секс і провокацію. Мотиви шоу, музика та хореографія наштовхнули на думку побудувати цей блок на японській символіці. Ми звернулися до архівів, колекції Івана "Анкора" і класичних кодів бренду. Ілюстрації і принти для костюмів нам придумав талановитий ілюстратор Дмитро Красний, з яким раніше ми співпрацювали над створенням мерчу для MOZGI Wear".
"Ми щасливі, що весь другий блок концерту віддали нам, – розповідає Іван Фролов. – Він розпочався з японської тематики. Надя з'явилася перед натовпом у червоному переосмисленому кімоно, в якому була схожою і на самурая, і на гейшу водночас. Ми постаралися максимально опрацювати всі деталі її образу – від лакових рукавичок до традиційного японського банта. Для Позитиву ми також пошили кімоно, але вільного крою. Його прикрашала складна аплікація".
Драматургію шоу спланували так, щоб образи Наді плавно трансформувалися з одного в інший. У певний момент виступу артистка скинула кімоно, з якого "випали" штани, і продовжила номер в ансамблі зі штанів і корсета, вишитого кристалами. Потім додався чорний жакет і Надя Дорофєєва вже виступала в костюмі.
Однак найцікавіше сталося потім – чорна двійка перетворилася на білу. Іван Фролов розповідає, що здійснити цей трюк їм допоміг справжній фокусник: "Ми звернулися до професійного циркача, який розповів нам кілька таємниць, щоб чорний костюм "випарувався", а Надя залишилася в білому". За лаштунками їй допомагали переодягатися відразу 4 людини.
Важливу роль у будь-якому образі виконує взуття, а в сценічному костюмі його вагомість тільки зростає – артистові має бути зручно рухатися по сцені, танцювати. Для концерту Vislovo взуття створював український бренд Marsala. Його засновниця і дизайнерка Марія Маслій розповідає: "Для бренду взуття створювати незвичайні форми – це завжди виклик і велике натхнення. На відміну від одягу, ти більше обмежений колодками, часом і запитом на стійкість. Коли ми робили взуття для Наді і всього балету, то розуміли, що в ньому їм доведеться активно протанцювати багато репетицій і цілий тур, а це непросте випробування для високих підборів".
Наша найбільша любов – це сині чоботи! Вони вдалися зовсім не з першого разу такими, як хотілось. Тканина не взуттєва, дуже ніжна, ми не змогли зробити так, щоб вони трималися на нозі, тому вирішили закріпити як панчохи, що доповнили вбрання. В останню ніч перед концертом доробляли деталі, докуповували фурнітуру і вносили корективи. Було дуже захопливо, я була в Парижі, але улюблена команда MARSALA чудово впоралася".
Фото: прес-служба "Время и стекло"