У мережі з’явилася довгоочікувана прем’єра від MONATIK. Новий лідсингл музиканта з подвійною назвою "Зажигать / JoMo" знайомить слухачів з модним нині феноменом JoMo.
Ні для кого не таємниця, що останнім часом усіх нас непокоїть нав’язливе відчуття страху проґавити цікаву подію, імейл-повідомлення або новину в соціальній мережі. Саме тому ми постійно зазираємо в екрани наших смартфонів. Це явище дістало назву "синдром упущеного зиску", або FOMO — fear of missing out. Через деякий час великі технологічні компанії, трендсетери з усього світу, креативна індустрія й усі впливові інфлюенсери стали виступати з відповіддю на противагу цьому синдрому. Модним, запальним і потрібним нині став напрям JOMO (joy of missing out), або "радість від упущеного зиску". Це реакція здорового емоційного інтелекту на отримані через FOMO залежності.
Одночасно з релізом синглу відбулася й прем’єра кліпу, зрежисувала який уже за традицією Таню Муіньо, оператором був Микита Кузьменко, а за хореографію відповідав Денис Стульников. Знімали кліп на батьківщині Венери Мілоської — грецькому острові Мілос.