Контракт з Chanel, зйомки для обкладинок Vogue, премія MTV Video Music Awards і 15 мільйонів фоловерів в Instagram – Vogue.ua розповідає, чому модний світ божеволіє через південнокорейського музиканта G-Dragon.
Сеул, Париж чи Гамбург – де б не проходив показ Chanel, в першому ряду завжди перебуває худорлявий невисокий хлопець, обов'язково в піджаку чи куртці авторства Карла Лагерфельда – це G-Dragon, найпопулярніший в світі південнокорейський музикант. У 2017-му G-Dragon підписав контракт з модним будинком, ставши амбасадором сумки CHANEL's GABRIELLE. Чому саме G-Dragon?
G-Dragon – поп-зірка номер один в Азії: його кліпи легко набирають на Youtube за 200 мільйонів переглядів. Неофіційно його називають "азійським" Джастіном Бібером: він молодий, симпатичний, у нього "солодкий", ніжний голос і зворушливі пісні про кохання. Музикантові 29 років, з них 24 роки (!) він на сцені – G-Dragon починав з участі в дитячих телевізійних шоу в зовсім юному віці. У 13 років він підписав перший музичний контракт, а в 19 заснував власну групу Big Bang, з якої через кілька років пішов у вільне плавання.
Не варто сприймати музиканта як продюсерський проект – G-Dragon славиться тим, що жорстко контролює всю свою музику. Він сам пише пісні, пише музику, продюсує треки, а локальна преса називає його одним з кращих композиторів в Південній Кореї; південнокорейський Forbes тим часом називає його "найпрацелюбнішим артистом". Коли пластинки його групи Big Bang почали розходитися 140-мільйонними тиражами, музикант дав інтерв'ю журналу I-D, в якому сказав, що ніколи не прагнув бути популярним. "Я не намагався стати знаменитим, коли почав складати музику. Зараз я бачу, що все більше і більше людей в світі цікавляться культурою Південної Кореї, і мені це дуже приємно. Я люблю свою країну і хочу бачити її щасливою".
G-Dragon – абсолютна фешн-ікона в рідній Південній Кореї. Музикант славиться тим, що любить змінювати колір волосся, і робить це частіше, ніж випускає альбоми: за останні п'ять років його волосся було синім, червоним, рожевим і платиновим. У нього є власний бренд одягу PeaceMinusOne, який продається, в тому числі, в Dover Street Market у Лондоні. Сам G-Dragon каже, що цікавиться модою з самого дитинства, а любов до того, аби "вбиратися", йому прищепила мама. Серед улюблених брендів G-Dragon незмінно називає Chanel, при цьому не приховує, що любить носити одяг з жіночих колекцій. "Я дуже худий, тому я легко надягаю жіночий одяг і сприймаю його як унісекс. Я люблю деталі і якість. Коли я одягаю Chanel, я відчуваю, що на мені не просто річ – я надягаю Chanel". Також музикант любить Saint Laurent, Rick Owens і Thom Browne.
Модний світ, у свою чергу, любить музиканта за його харизму і стиль "хамелеона" – так називають критики його вміння перевтілюватися. У минулому році разом з моделлю Белою Хадід G-Dragon знявся для обкладинки китайського Vogue; модні колаборації з музикантом роблять Джеремі Скотт і Гайдер Аккерман. Музикант тим часом не зупиняється на досягнутому – й у вільний від музики і моди час займається організацією виставок сучасного мистецтва.
Читайте також:
У Києві виступить гурт Gorillaz
Девід Лінч про мистецтво, медитацію та задоволення від життя