У Києві на території колишньої фабрики стрічок 18 травня відбудеться шостий фестиваль сучасної електронної музики "Стрічка".
Традиційно Strichka Festival займе практично всю територію за адресою Нижньоюрківська, 31. Для проведення заходу тривалістю в добу обладнають сім танцювальних майданчиків, які зможуть вмістити близько 3000 гостей. Масштаби і рівень фестивалю гідно оцінили у світі. Одне з найавторитетніших музичних видань Resident Adviser внесло "Стрічку" у список найкращих електронних фестивалів року. І не дивно, адже у значний лайн-ап Strichka Festival 2019 входять понад 40 артистів різноманітних жанрів, рівня популярності та географії. Vogue UA розповідає про п'ять з них, заради яких варто відвідати Strichka.
Ross From Friends або Фелікс Клері Узеролл – британський продюсер, якому лише 24 роки. Його музичний стиль – це свого роду дистиляція різноманітних впливів: від культури хіп-хопу до євробіту 1980-х років і Hi-NRG, які перетворюються в відмінну танцювальну музику.
Фелікс випустив дебютний альбом лише рік тому, в червні 2018-го, але популярним став ще до першого великого релізу. Музикант розділив час між створенням музики в групах і сольною кар'єрою, так працював під безліччю різних псевдонімів, перш ніж стати Ross From Friends 2012 року. За цей час він виступив ледь не на всіх культових майданчиках і фестивалях світу: від легендарного берлінського Berghain до каліфорнійського Coachella.
Лондонський дует Paranoid London утворився 2007 року. Квінн Валлі і Герардо Дельгадо почали свою кар'єру з релізу We make acid з відсиланням до американської електроніки 1980-х років. З тих пір Paranoid London самостійно випустив ряд популярних андеграундних пластинок. Головна особливість їх музики – незворушний вокал. Незважаючи на досить специфічну комбінацію, музика дуету звучить мінімалістично і вельми естетично. Для електронної музичної культури, яка стає все більш нагромадженою, позбавленою смаку і часто нестерпною, британський Paranoid London – це свіжий ковток повітря.
Швед Аксель Боман зробив прорив зі своїм EP Holy Love на Pampa Records 2010 року, де пісня Purple Drank стала хітом на сцені гаус-музики. Створивши собі репутацію на невеликій, але дуже доброзичливій клубній сцені Стокгольма, його швидко визнали одним з найбільш вмілих та найкрасивіших діджеїв Швеції. Він з'являється на обкладинках журналів і стає привабником будь-якого місця, куди волітиме приїхати, в тому числі фестивалів – і далеко не тому, що його ім'я починається на букву "А".
Його популярність пояснює не лихе і постійно усміхнене обличчя, а робоча етика, яка зробила його одним з найбільш затребуваних діджеїв у сфері гаус-музики. Аксель гастролює по всьому світу з неймовірною швидкістю, при цьому у нього плідний графік релізів. Але найбільше його музику люблять за те, які відчуття вона викликає. Боман вміє грати не тільки з бітами і звуками, але і з емоціями і людською свідомістю.
Теллі народився і виріс у Детройті в кінці 1960-х. Пристрасть Норма до музики почалася в ранньому віці. До 13 років різноманітний музичний світогляд хлопчика складався з диско, прогресиву, джазу. З середини 1980-х років він і його друзі просували діджеїнг і продакшн, який плавно інтегрували в культуру диско, гаусу і техно Motown Records. Тому не дивно, що за всі ці роки ім'я Теллі стало прозивним. І послухати його діджей-сет на фестивалі "Стрічка" – must do.
Бернд Фрідман – один з найбільш авторитетних і високо оцінених електронних музикантів у Німеччині, чия кар'єра триває майже 40 років. Протягом свого творчого шляху він завжди досліджував нові музичні території і дарував світові інновації. Незмінна мета Фрідмана – усунути забобони людей, пов'язаних з електронікою. У міру своєї майстерності і універсального музичного словника він свідомо дистанціювався від побитих формул західноєвропейської і англо-американської популярної музики. Він завжди прагне внести вклад у щось зовсім нове і вважає, що єдиний спосіб зробити це – забути все що ти чув, знав і вчив. Ні на що не схожа музика, яка непідвладна класифікації. Live-виступи німця безсумнівно здивують кожного.