Розглядаємо колекції макіяжу осінь-зима 2020/21, які викликають особливий захват.
Chanel і далі препарує колірну палітру. Цього разу у фокусі уваги — рожевий. Колекція називається Candeur Et Expérience Acte IІ і присвячена рожевому кольору. Він давно перестав був символом інфантильності, і креативна директорка Дому з макіяжу Лючія Піка вкотре це підкреслює.
Осіння колекція макіяжу Dior, яка приїхала в Україну, присвячена макіяжу очей. До неї ввійшли "п’ятірки" тіней 5 Couleurs Couture Eye Palette з новою формулою (вперше вона збагачена екстрактом алое).
У колекції також з’явився новий олівець для очей у незвичному пакованні: ковпачок імітує заточений грифель, а його колір точно відповідає тому, що всередині. Обіцяють стійкість до 24 годин і легке ковзання.
Виходить також туш Diorshow Iconic Overcurl трьох класичних відтінків — чорного, синього, брунатного.
У жовтні Dior також поповнив колекцію макіяжу Backstage — до неї ввійшла багатофункціональна сяйлива палетка для макіяжу "Сяйво і рум’яна" в трьох варіантах. Саме час запасатися до Різдва.
Якщо в Dior зосередилися на очах, то Givenchy, як завжди, ризикує: за часів, коли рідко хто наважується фарбувати губи через те, що їх однаково не видно під маскою, вийшла колекція розкішних помад, обличчям якої стала іспанська топмодель бланка Паділла.
Випустили 9 відтінків.
Колекція не є сезонною, але в розпал пандемії важко дорікати брендові за відмову випускати чергові лімітовані версії й складні засоби. Замість цього Guerlain зосередив зусилля на виробництві антисептиків і втіленні заявлених програм. Колекція Mad Eyes містить продукти для макіяжу очей: зручні двосторонні кремові тіні-олівці Mad Eyes Contrast Shadow Duo і туш.
Обличчям колекції традиційно стала Наталія Водянова.