Тонкі брови в стилі 90-х знову в моді, — з легкою тривогою усвідомлюємо ми. Те, що ми так довго висміювали, над чим іронізували, а також те, що намагалися виправити курсами сироваток, візитів до brow-барів, татуажем і десятками засобів для брів, здається, повертається.
Маркетинговий хід чи ностальгія поколінь, але образи ікон кінця 90-х — початку нульових, їхній макіяж і тонкі, дугоподібної форми брови — стрімко набирають популярності на просторах Instagram і TikTok. Натхненням сучасному поколінню слугують форми брів супермоделей і голлівудських кінодів тієї епохи, як-от Кейт Мосс, Дрю Беррімор і Джанет Джексон.
Як відомо, стиль непідвладний часу, і сучасними трендсетерами "skinny eyebrows" або "брів-ниточок" є моделі Белла Гадід, Адво Абоа, Принцеса Голлум.
Стиль 2000-х у своїх образах активно демонструє співачка Ріанна, а її "брови-ниточки" ще 2018-го прикрасили обкладинку вересневого номера VOGUE і далі вживаються в сьогочасність з обкладинки осіннього номера журналу DAZED.
За даними досліджень компанії LookFantastic, б’юті-тренд "skinny eyebrows" або "брови-ниточки" посідає третє місце за кількістю запитів у пошукових системах.
"Повернення тонких брів — це, ймовірно, ще один спосіб позбутися шаблонних, трафаретних деталей, як-от 'Instagram brow' (однакова форма брів, яка має личити всім). Одноманітна краса йде на другий план. Правило сучасності каже: ви створюєте себе самі", — говорить художник макіяжу Террі Барбер.