Уявіть собі ситуацію: актор чи актриса з'являється на публіці, і вам здається, що перед вами не просто зірка, а персонаж із фільму. Це і є так званий method dressing — прийом, коли одяг актора під час промокампаній відображає його героя або занурює спостерігачів в атмосферу фільму. Такий підхід не лише привертає увагу, а й створює зв’язок між фільмом та його аудиторією. Однак, кілька тижнів тому у редакторів модних видань виникло запитання: чи не підійшла епоха "методичного підбору вбрань" до завершення? Адже останнім часом цей тренд став радше "ледачим і банальним підходом, аніж проявом креативності". Незалежно від відповіді, Ніколь Кідман доводить, що можна вдаватися до цього методу, і мати бездоганно стильний вигляд.
З’явившись у Нью-Йорку на зніманні The Late Show With Stephen Colbert, Кідман створила нестандартний і навіть трохи провокаційний образ для промо свого майбутнього психологічного еротичного трилера "Хороша погана дівчинка" (Babygirl). У фільмі, який вийде у січні 2025 року, вона грає амбітну CEO, що вступає в ризикований роман з молодим стажером, роль якого виконує Гарріс Дікінсон.
Для інтерв’ю Ніколь Кідман обрала елегантний костюм у тонку смужку, доповнений туфлями на підборах, залишивши довге полунично-біляве волосся розпущеним. У згині її руки була чорна сумка Balenciaga Bel Air. Але родзинкою образу стала футболка від A24 (компанії, яка створила її фільм) із зображенням високої склянки молока. І Кідман, і її колега Гарріс Дікінсон вже не раз з’являлися у схожих футболках для просування фільму, але ця мала ще одну особливу відсилку.
Ті, хто вже ознайомився із сюжетом, точно розуміють, наскільки точно цей образ передає ідею. У трейлері також є натяк на вже знамениту сцену зі склянкою молока, тож ви можете отримати уявлення ще до прем’єри фільму наступного місяця. Але всі нюанси розкриваються тільки у самому фільмі.
І поки інші актори грають на червоних доріжках "очевидну моду" – рожеві чи зелені сукні, чи то моторошні, але витончені вбрання – Кідман іде ще далі, використовуючи іронію. Адже якщо ти просуваєш фільм, чому б не вдягнути його мерч? Додайте до нього діловий костюм, у якому б вийшла справжня CEO, – і ви отримаєте простий, але водночас красномовний образ. Він промовляє так само голосно, як будь-яка гламурна сукня: "йдіть дивитися мій фільм".