Американська it-girl Олівія Палермо вже понад десять років є однією з найбажаніших гостей на червоних доріжках і модних показах, за її життям в Instagram стежать понад шість мільйонів підписників, а папараці щоразу намагаються закарбувати її в неформальних умовах. Природно, шанувальники Палермо уважно стежать і за її модними виходами, серед яких останнім часом дедалі частіше стали з’являтися спідниці українського бренду Andreeva.
Яскрава й пам’ятна естетика Andreeva ідеально вписується в гардероб модниці, у якому стримані речі легко сусідять з грайливими й ультражіночними моделями. Ніжно-ментолову спідницю української марки Олівія Палермо поєднує з лаконічними жилетом або нюдовим топом, що майже зливається зі шкірою. А ось до такої ж, але рожевої спідниці, додатково декорованої пір’ям, дівчина додає вже контрастнішу річ — легкий трикотажний джемпер у смужку.
Дизайнерки марки Ольга й Марина Андреєві розповідають, що спеціально не зв’язувалися з Палермо й не знайомили її з колекціями: "Вона просто побачила ANDREEVA в Instagram і купила наші спідниці, навіть не поцікавившись знижками. Від цього вдвічі приємніше, адже річ щиро сподобалася людині й вона охоче носить її".
Нагадаємо, що заснована 2013 року марка ANDREEVA з перших же колекцій продемонструвала свій тісний зв’язок зі світом мистецтва. Художниця за освітою, Ольга Андреєва завжди тонко працювала з кольором. У різний час головним джерелом її натхнення була творчість таких художників, як Марія Примаченко, Ганна Собачко й Анрі Руссо. Важливим в історії марки став 2017-й, коли Андреєві представили свій фірмовий кардиган, над створенням якого майстри марки працюють приблизно два тижні. Цим запуском ANDREEVA визначили дві головні засади своєї роботи — колір і ручна робота. Сьогодні марка активно розвивається на ринку США, а їхні барвисті й веселі речі Made in Ukraine можна побачити в гардеробах Вівіки Фокс, Марло Гемптон і Соні Морган.