21-річна Кайлі Дженнер, яка стала наймолодшою дівчиною-мільярдером після запуску іменного бренду косметики, може собі дозволити абсолютно будь-який одяг і аксесуари. Серед її лідерів – бренди Balmain і Fendi, а фотографії її гардеробної кімнати з сумками не обговорював тільки ледачий. Однак носить Дженнер не лише всім відомі марки, але і нові імена. Так, на днях її помітили в спідниці-шортах львівського бренду одягу CULTNKD.

Творці бренду розповідають, що атласна спідниця приховує під собою шорти, які дозволяють вільно танцювати на барній стійці всю ніч, без зайвого сорому. А вартість Dancing on The Table Skirt – всього $235.
CULTNKD заснувала у Львові 2018 року фешн-фотограф Мері Фуртас, а перший дроп – спідниці-шорти Dancing on The Table Skirt, став популярним після появи на Paris Fashion Week. У числі шанувальників CULTNKD: Кайлі Дженнер, Патрісія Менфілд, Сінді Бруна, Наталія Водянова, Керолайн Вріланд. Причому, марка здобула популярність на ринках США і Європи набагато раніше, ніж на батьківщині заснування бренду.