Папараці зняли актрису Блейк Лайвлі під час великодніх святкувань, коли вона разом з дочкою виходила з вечірки Марти Стюарт, відомої в США телеведучої-домогосподарки. Однак більш уважні шанувальники помітили не тільки дитячі кролячі вуха у неї у руках, а й розглянули її пальто відтінку кави з молоком – в такому ж у січні папараці зняли Меган Маркл.
Це однобротное пальто довжиною в підлогу створив канадський бренд Smythe, який існує з 2004 року. Його заснували два дизайнери – Андреа Ленцнер і Крісті Смайт, які акцентують саме на верхньому одязі і жакетах. Також серед шанувальників Smythe: герцогиня Кетрін, актриси Сієнна Міллер і Емма Робертс, моделі і Джіджі Хадід і Даутцен Крес. Ще ця канадська марка відома свого часу провокаційними рекламними кампаніями, наприклад, 2012 року вони вирішили продемонструвати, наскільки зручний і якісний їх одяг – модель в жакеті Smyth без найменших незручностей рубала дрова і чистила рибу.
Щодо пальта Camel Brando – його розкупили після січневого виходу Меган Маркл, але в шафі Блейк Лайвлі воно мабуть висіло давно. До речі, якщо майбутня дружина принца Гаррі продемонструвала як його носити в строгому образі, то Лайвлі поєднала пальто зі строкатою спідницею довжини міді і м'якими замшевими чобітьми. Вийшло елегантно і розслаблено.