Ігри розуму: модні бренди на виставці меблів і декору Salone del Mobile

17 квітня в Мілані стартував Salone del Mobile – Міланський меблевий салон і головна дизайнерська виставка року, в межах якої представляють колекції найкреативніші бренди, які займаються меблями і предметами інтер'єру. Виставка триватиме до 22 квітня. Vogue.ua вибрав найкращі колекції Salone del Mobile від представників модного світу.

Loewe

Щоб зробити нову інтер'єрну колекцію, команда дизайнерів Loewe подорожувала по Європі і Азії, Африці і Південній Америці, де переймала ремісничі навички різних народів світу. У підсумку, головний креативний директор Джонатан Андерсон зробив магічно прекрасну колекцію предметів інтер'єру. До неї увійшли рамки, ковдри та пледи, коробки для дому та гобелени, створені з тонким етнічним флером. До речі, кошти, виручені під час виставки, спрямують на благодійність.

Hermès

Головним декоратором стенду Hermès, з якого і відкривалася нова виставка в Мілані, стала Шарлотта Мако-Перельман (креативний директор Atelier Maison Hermès). Стенд зробили не бутафорський, а на совість, з справжнісіньких будівельних матеріалів. А завдяки марокканській плитці, він схожий на гігантські ванні кімнати, на полицях яких розміщений новий сервіз Будинку Walk in the Garden, за мотивами ілюстрацій художника Найджела Піка.

Louis Vuitton

Крім оновленої колекції Les Petits Nomades c "лускатими" вазами, на стенді Louis Vuitton також представили кілька особливо великих новинок. У колекції Objets Nomades тепер є крісла, з'єднані знаком нескінченності, підвісне рожеве "яйце" і диван, що нагадує гігантську рожеву жувальну гумку.

Tiffany & Co.

Стенд Tiffany & Co. на площі Дуомо на час виставки перетворився в справжню теплицю з стерлінгового срібла, міді та скла, створену креативним директором марки Рідом Кракоффом для лінії домашнього декору. Додатково її оформлювали ще п'ять художниць. П'ять весняних художніх інсталяцій змінюють одна одну кожного дня виставки.

Популярне на VOGUE