6 причин, щоби навчатися в італійській fashion-школі Polimoda

Інститут дизайну одягу Polimoda – одна з головних fashion-шкіл світу. Мрія навчатися там цілком може стати реальністю завдяки конкурсу, який Vogue UA запустив з нагоди 5-річного ювілею. Про головні переваги навчання в Polimoda читайте в нашому огляді.

imagePolimoda
Авторитет

Інституту Polimoda трохи більше 30 років. Це єдиний італійський інститут, що входить до десятка найкращих шкіл в сфері моди згідно з рейтингом Global Fashion School Rankings 2017. Школа пишається своїми учнями, які сьогодні працюють в найбільших модних будинках. Серед них – Франческо Ріссо, креативний директор Marni, Массіміліано Джорнетті, в минулому – креативний директор Salvatore Ferragamo, Італо Зуккеллі, котрий з 2004 по 2016 рік відповідав за чоловічу лінію Calvin Klein та інші дизайнери.

Навчальний процес в Polimoda
Викладачі

Особливість Polimoda в тому, що інститут підтримує тісні зв'язки з індустрією моди. Всі викладачі школи – не просто практики, котрі щодня працюють в індустрії: це зірки своєї професії. Багато курсів проходять в колаборації з модними будинками, тому співробітники з цих компаній приходять викладати. На даний момент партнерські курси проходять з будинками Gucci і концерном LVMH, а курс "Маркетинг і комунікації", стипендію на який розігрує Vogue UA і Polimoda, проходить в колаборації з рекламним агентством Saatchi & Saatchi. Це найбільше рекламне агентство в світі, що працює в 76 країнах.

Також в Polimoda проходять так звані Guest Lectures: професіонали з індустрії приходять в Polimoda провести лекцію, яка відкрита для всіх студентів. Після лекції майстра іноді також проводять майстер-класи або воркшопи. Серед лекторів – дизайнер Олів'є Тіскенс, президент Gucci Марко Бізаррі, фешн-куратор Олів'є Сайяр, Ладомія Пуччі, глава будинку Emilio Pucci, Тім Бланкс, випусковий редактор видання Business of Fashion й інші.

Показ в Polimoda
Fashion-гуру Даніло Вентурі

Керує інститутом Polimoda Даніло Вентурі: саме його ім'я вабить до школи сотні студентів з усього світу. Письменник, лектор, консультант – так скромно представляє себе Вентурі на власному сайті. Ці слова варто розшифрувати: Вентура здобув освіту в сфері філософії та політології; займався музичним продюсуванням і електронною комерцією в сфері моди, кілька років був бренд-менеджером компанії La Perla, а рік тому очолив Polimoda, змінивши на цьому посту культову особистість – Лінду Лоппе.

Даніло Вентурі

У першу чергу Вентурі відомий нетривіальним мисленням і таким же підходом до модного бізнесу. "Давайте зізнаємося, що демократичної моди не існує. Це просто гасло деяких брендів, яке вони використовують, щоб продавати лайно в маси. Мода – це вираження індивідуальності. Якщо демократична мода стирає відмінності, всі ми в кінцевому підсумку маємо однаковий вигляд і втрачаємо свою ідентичність. Ось чому розкіш – таке "негативне" слово – необхідна. Не для того, щоби купувати дорогий одяг, а щоби бути унікальним".

Практика, а не теорія

"Модна освіта для незалежних мислителей", – так звучить девіз Polimoda: у школі пишаються тим, що всі дисципліни не просто і не тільки навчають, але й надихають студентів на нестандартні рішення.

"У Polimoda особливий підхід до навчання. Тут вчать думати, створювати і будувати. Нема жодних рамок і правил – і нема нічого зайвого. Кожна теза викладача корисна й цікава", – каже Ольга Курочкіна, бренд-менеджер Polimoda, яка кілька років тому й сама закінчила школу. Сила Polimoda – в практичному підході до освіти. Так, в якості випускних іспитів студент готує повноцінний проект і захищає його перед професорами: наприклад, якщо ви вчитеся на спеціальності "маркетинг і комунікації", це може бути піар-компанія з просуванню нової колекції бренду.

Дизайн-лабораторії в Polimoda
Фундаментальний підхід

Моду в інституті вивчають комплексно – як складний соціально-культурний феномен. Наприклад, майже на кожному магістерському курсі є дисципліна, яка називається sociology of the immaginary ("соцілоогія уявного"). Вона вчить, як застосовувати знання з соціології, антропології, психології до моди і модного бізнесу, і через теорії психологів і філософів, від Жана Лакана до Зигмунда Фрейда, краще розуміти не тільки дизайнерів і їх творіння, але й свою цільову аудиторію.

Підготовка до показу
Працевлаштування

У Polimoda є спеціальний відділ, який допомагає студентам знаходити стажування. Також в стінах інститут щороку проводять Business Links, які допомагають роботодавцям знайти найкращих студентів школи й запросити їх на роботу. А на сайті в розділі Polimoda Talent можна подивитися роботи найкращих студентів і зв'язатися з нимим для подальшої співпраці.

Студенти Polimoda

Популярне на VOGUE