Новини партнерів
Найкращий спосіб запамʼятати бренд та залишатися до нього лояльними – стати учасником особливої події, коли реальність поєднується з вигадкою й ви отримуєте незабутній досвід. В Україні одним з лідерів у створенні фантазійної атмосфери є бренд IQOS. Вони вже зводили кіностудію та ковзанку, а цього літа запамʼяталися інсталяцією, яка відгукнулася кожному – IQOS збудували АЗС, які насправді стали концептуальними поп-апами, де заправлялися не бензином, а враженнями.
Протягом двох тижнів у липні та серпні незвичні АЗС працювали в історичному центрі Львова та на території кіностудії в Одесі. Простори псевдостанцій були облаштовані як справжні заправки – з мінімаркетом, колонками, кавою та, звісно, хотдогами. Немов у Disneyland, відвідувачі опинялися у вигаданому світі, де на візуально реальній заправці у колонках немає бензину, а банкомат – це насправді фотобокс, з якого замість купюр можна отримати миттєві фото.
У мінімаркеті гості могли придбати дрібнички для своїх авто та особливий мерч з дорожніми знаками, вогнегасники, мініхолодильники та інше. Біля колонок – кастомізувати одяг та смартфони. На фудзоні можна було замовити гарячий перекус, а на барі – коктейль.
А ще у таємному просторі, куди на звичайних заправках гостям зазвичай заборонено заходити, IQOS облаштували кінозал. За дверима з написом "Для персоналу" відкривалася справжня пустеля: сидячи просто на піску й спершись на каміння, відвідувачі щодня могли подивитися фільм "Шалений Макс". Хіба після такого не виникне бажання стати частиною й інших інтерактивів компанії? Впевнені, тепер кожен прихильник бренду чекатиме на подібний досвід у своєму місті.