Все, що треба знати про напій, який бездоганно продовжує літній настрій

Цього літа напій, без якого складно уявити улюблені літні апероль, джин-тонік та мохіто, відсвяткував оновлення. Новий, більш лаконічний дизайн і стильне сучасне пакування супроводжуватимуть уже всім знайому солодку ігристість та легкість напоїв Schweppes. З нагоди великого оновлення бренду згадуємо найцікавіше з історії його створення, розповідаємо про головні зміни й ділимося рецептом коктейлю, який бездоганно продовжує літній настрій.

Getty Images

Найстаріший газований напій у світі

Коли ще мала зʼявитися перша у світі газована вода, якщо не в епоху Просвітництва, коли особливо шанували інтелект та науку? У 1783 році швейцарський аптекар Якоб Швепп розробив технологію насичення води вуглекислим газом, створивши перший у світі тонік або содову, названу на честь творця – Schweppes. Що популярнішим ставав напій, тим частіше люди використовували лаконічне "швепс" для опису будь-якої газованої води. Так, назва тоніка стала частиною сленгу, а сам Schweppes – обовʼязковим інгредієнтом літніх коктейлів.

Чому Schweppes такий популярний?

Від самого заснування напій позиціювався як продукт преміумкласу, а не просто газована вода. Наприклад, у 1800-х коштовність Schweppes підкреслили візуально, додавши до логотипа зображення корони, яка стала додатковим акцентом того, що напій постачається до королівського двору Великобританії. За 50 років, у 1851-му, до логотипа додався фонтан: на честь Лондонської виставки, яку компанія забезпечила напоями – у центрі Кришталевого палацу стояв великий фонтан, з якого била вода Schweppes Malvern Water.

Відтоді тоніки Schweppes відомі передусім як якісний продукт, який ніколи не підводить. Заведено вважати, що його обирають впевнені у собі люди, які цінують смак та мають можливість ним насолоджуватися. А девіз бренду "Fizz it up" буквально означає "додай ігристості", що у сучасному світі є закликом швидко розбавити легкістю та приємним настроєм будь-яку вечірку чи спільний час з близькими.

Також Schweppes підтримує нашу жагу до найулюбленішого – яскравих вражень. У різних країнах компанія випускає напої з персоналізованими смаками, як-от в Іспанії є мандариновий, в Італії мʼятний, а у Великобританії огірковий. В Україні представлені різноманітні смаки від класичного до незвичного: Indian Tonic, Bitter Lemon, Pomegranate, Classic Mojito, Spritz Aperitivo, Tangerine, Pink Tonic та Purple Tonic.

Реклама Schweppes на станції Паддінгтон в Лондоні, 1934 рік. Photo: Getty Images

Що означають логотип та пляшка Schweppes?

Нині Schweppes випускають у 160 країнах світу, а з 1999 року бренд належить до The Coca-Cola Company. Цього року компанія проводить глобальне оновлення візуалу бренду.

Загалом, упізнаваний логотип бренду із навкіс розміщеною назвою на жовтій стрічці стає більш геометричним й від цього виразнішим. Це навіть вплинуло на візуальне сприйняття пляшки: її форма – розширена внизу й звужена догори – нагадує пляшку шампанського, як і в перших партіях Schweppes XIX століття. Жерстяні бляшанки "очистили" від зайвого: прибрали зображення бульбашок й розмістили логотип широко та впевнено. Особисто нам не терпиться дізнатися, як ці нововведення адаптували до українського ринку, тому невпинно будемо шукати їх на поличках у супермаркеті.

Далі – рецепт найбільш літнього коктейлю з додаванням Schweppes, аби підтримати оновлення улюбленого бренду.

Ігристий Шприц

Відсвяткувати новий дизайн Schweppes чи будь-яку важливу подію із келихом коктейлю, що освіжає – втіха для душі, на яку ми заслужили.

Інгредієнти:

Для безалкогольного коктейлю:

Рецепт:

Наповніть келих льодом й налийте ігристе вино або апельсиновий сік. Акуратно додайте Schweppes taste of Spritz Aperitivo, перемішайте й прикрасьте скибочкою апельсина.

Такий коктейль стане приємним завершенням дня або полегшить обідню втому. А знаючи історію Schweppes, складається враження, що немає нічого неможливого. Достатньо дати собі волю експериментувати й прагнути найкращого.

Популярне на VOGUE