Чи варто з потенційними бізнес-партнерами при знайомстві зачіпати тему сексу? Звичайно – якщо ви на щорічній міжнародній виставці товарів для дорослих EroFame, – каже Наталя Ваховська, засновник сервісу подарунків для дорослих.
Ми їхали до Німеччини за технологічними проривами, очікуючи, що нас вразять щонайменше вібраторами, що запускають феєрверки після кожного оргазму. Але в цьому році виставка демонструвала гостям інше – глобальні тренди в суспільстві. Те, про що ми з дня в день говоримо в Facebook, виробники еротичних товарів утілюють в своїх новинках. Здоров'я, рівність прав та природність – це секс за останньою модою. І ось як це виражають гравці секс-індустрії.
Великі виробники еротичної косметики поголовно впроваджують лубриканти, масажні масла та збуджувальні гелі з органічними компонентами. Наприклад, у компанії Jo вже більше року є еко-лінійка з сертифікатом USDA Organic. А бренд HOT показав на виставці колекцію Bio, яка відрізняється не тільки натуральним вмістом, але й біо-упаковкою – пластик з цукрової тростини. Це гарна новина для алергиків та людей з чутливою шкірою, а також для усіх адептів натурального та рослинного.
Вібратор вже давно не сприймається в просунутих колах як замінник партнера. Пари беруть його з собою в ліжко, аби посилити насолоду. Але так як класичні вібратори відповідають тільки за задоволення жінки, виробники активно виправляють ситуацію, презентуючи парні вібратори, які під час статевого акту одночасно стимулюють пеніс, клітор і точку G. І якщо кілька років тому така штука зустрічалася в колекціях найбільш інноваційних компаній (We-Vibe, Lelo), то сьогодні це must have для усіх плюс-мінус популярних брендів. Lovers Premium пішов далі й презентував на еротичній виставці набір для двох з жіночим вібратором й чоловічим мастурбатором – кожен отримає своє.
До речі, ще один результат боротьби за рівні права в ліжку – набирає популярність жіноче (female-friendly) порно, у якого навіть є своя назва – porna. Самі виробники такого контенту роблять акцент на неправильному трактуванні багатьма даної категорії. Порно – це не про обов'язкову присутність сюжету, це більше про зв'язок, ніж про пенетрації, про жіноче й взаємне задоволення в кадрі. І це задоволення, на противагу ще одній омані, не обов'язково означає романтику – багато жінок вважають за краще "хардові" відео.
Боді-позитив для сексуальної насолоди – революційний і важливий тренд. Усвідомлено насолоджуватися моментом фізичної близькості з партнером багатьом часто заважають думки про стан свого оголеного тіла. Кілька років тому природну красу разом з іншими зірками підтримала Майлі Сайрус у фотосесії з неголеними пахвами. Ми знаємо, що нещодавно у Франції набув чинності закон про обов'язкове маркування рекламних відфотошоплених фото. Сьогодні за природне виступають багато секс-коучів і навіть виробників товарів для дорослих. На EroFame були представлені перуки на область бікіні – так звані меркіни. В усіх відвідувачів вони викликали не лише великий інтерес, але й подив. Розглянути їх у деталях і повеселитися від душі можна на сайті виробника Merkins.
Адвокати дорослого відеоконтенту стверджують, що саме завдяки порно багато технологій з'явилися в масовому побуті. Інтернет-еквайринг, який винайшли завдяки гострій необхідності оплачувати відео 18+, 3G-інтернет, без якого порно було швидше тортурами, 24-годинні відеосторіз, які сьогодні активно використовують в своїх солідних Instagram-акаунтах Valentino й LV, також прийшли з порно-індустрії.
Якщо ж говорити про технології віртуальної реальності (VR), то тут виробники – обережні послідовники. Серед 200 учасників виставки свої розробки, пов'язані з віртуальною реальністю, демонстрували всього кілька учасників.
Бренд Sense Max розробив мастурбатор з вібрацією й розумний браслет (для більш традиційного досвіду), що синхронізуються з VR-окулярами. У недалекому майбутньому представники компанії пообіцяли запустити у виробництво й жіночий VR-гаджет.
Досвідчені виробники секс-іграшок заявляють, що VR не стане мейнстрімом, й основна причина – у вартості виробництва високоякісного VR-контенту, який в 3-4 рази дорожче звичайного. Але поки вони прогнозують потенційні витрати, власники чоловічого клубу в Сан-Франциско Cold Club SF вже підраховують доходи від впровадження технології для своїх клієнтів
Виробники, котрі поважають себе, не тільки відмовляються від дешевої й небезпечної сировини, але й час від часу випускають лімітовані колекції з дорогоцінних металів, щоби підкреслити всю розкіш сексуальної насолоди. В цьому році FT London анонсував вихід золотої версії своєї популярної моделі Gvibe Mini. Вібратор з 24-каратним золотим покриттям у спадок від бабусі до онуки, звичайно, не передаси, а ось піднести нареченій разом з обручкою – цікава думка. Хто ж відмовиться від оргазмів на вагу золота?
Але найголовніше, що демонструвала виставка, – це повна відкритість усіх представників галузі до життєвих задоволень. Чого й усім бажаю.
Instagram: @vogueua_beauty
Читайте також: