Новини партнерів
На кіностудії Довженка в Києві бренд IQOS створив новий інтерактивний досвід — поп-ап простір, стилізований під Антарктиду. Впродовж девʼяти днів, з 27 вересня по 5 жовтня, повнолітні відвідувачі могли зануритися в атмосферу життя за полярним колом і відчути себе дослідниками крижаного континенту. Як це відбувалося — далі в матеріалі.
Антарктида завжди була та залишається місцем загадок, тож команда IQOS вирішила відтворити частинку цього таємничого місця. Подорож починалася зі світанку, де у мʼякому світлі гості знайомилися з новою лінійкою бренду. Це був символічний початок перед проживанням унікального досвіду, як-от катання на ковзанці, яка розташувалася під криголамом "Ноосфера".
Відчути себе частиною полярної експедиції можна було й на смак, солоність якої відтворили у кафе з японськими онігірі та фудкорті зі скандинавськими стравами, де гості смакувати оселедцем, сардинами та сендвічами з тунцем. Був тут і бар "Фарадей", відомий з міфів про антарктичні станції. Цікаво, що у коктейльній карті були ті самі напої, що й у справжньому барі.
Справжні фанати пригод вдягали спеціальне спорядження полярників і заходили до Льодової кімнати, де підтримували температуру −14 °C. І тут були крижані розваги: можна було скуштувати коктейль "Криголам" із крижаного келиха та зіграти в морозний гольф.
Увечері на палубі "Ноосфери" влаштовували кінопокази: демонстрували стрічки "До сходу сонця" та "50 перших поцілунків" — романтичні й легкі, вони зігрівали після крижаних вражень. На згадку про день "за Полярним колом" у тематичних крамницях гості могли придбати сувеніри — підтвердження того, що ви були частиною цієї експедиції. Українська хатинка серед криги від balbek bureau та "Майстерня Чудес" стала фінальною зупинкою подорожі під назвою "Дім. Спогади", залишивши відчуття, що Антарктида вже не така й далека, як здавалося.