Як зробити вашу стрічку в соціальних мережах кориснішою

Поряд із рішучістю менше випивати в новому році і більше займатися спортом, можна практикувати ще один відносно швидкий і простий спосіб поліпшити свій розпорядок дня — оптимізувати стрічку в соціальних мережах. Річ не лише в тому, щоб скролити рідше, а в тому, щоб скролити розумніше.

image
Не намагайтеся стежити за всіма соціальними мережами

Навіть якщо ви використовуєте соціальні мережі лише для розваги, не думайте, що вам необхідно методично гортати Twitter, Instagram і Facebook щодня. Якщо ви вважаєте конкретну платформу нудною або небезпечною, видаліть її зі свого телефону. Якщо соціальні мережі не місце вашої роботи або спосіб заробітку, вони не мають ставати повсякденною рутиною.

Не бійтеся чистити акаунти

Є проста стратегія відсіювання непотрібних акаунтів: звертайте увагу на те, які емоції, почуття або реакції вони викликають у вас. Ви можете фізично відчути, коли щось викликає у вас ревнощі, смуток або зневіру, так само, як ви можете відчувати, коли контент викликає у вас мотивацію, наснагу чи щастя за когось. Якщо обліковий запис постійно спричиняє негативну реакцію, ймовірно, час натиснути "відписатися". Проте, це трохи складніше зробити, якщо обліковий запис належить комусь, кого ви дійсно знаєте. Якщо публікації знайомих або друзів мають якийсь негативний ефект — можливо, ненавмисно з їхнього боку — просто сховайте їхні публікації.

Очищайте свою мережу Instagram

Сьогодні ми всі знаємо, що нові друзі, потенційні партнери та роботодавці, ймовірно, перевірятимуть наші соціальні мережі. Отже, якщо ваша сторінка все ще підписана як @Chandler_Bings_Beeyatch, можливо, надійшов час оновити свій дескриптор.

Також варто загалом подивитися на свою вже існуючу мережу, оцінити кожне зображення окремо. Спочатку запитайте себе: це те, що ви хочете бачити, коли дивитеся на свою сторінку? А потім запитайте: чи представляє цей контент вас так, як ви хочете, щоб вас сприймали інші? Якщо відповідь на будь-яке з цих запитань "ні", можливо, настав час видалити деякі пости.

Ставтеся стратегічніше до тих, за ким ви стежите

Головне — вирішити, для чого ви використовуєте кожну з платформ. Якщо ви хочете використовувати Twitter для новин, то зробіть передплату на улюблені джерела інформації або журналістів, а Facebook використовуйте тільки для того, щоб спілкуватися з друзями, а Instagram — щоб читати про мистецтво чи фільми. Таким чином, ви зможете зануритися в різні цікаві для вас сфери, не відволікаючись на щось інше. Також ви можете кинути виклик собі, підписавшись на акаунти і людей, які відрізняються від вас, щоб не стати частиною мейнстріму і ширше дивитися на те, що відбувається навколо insta.

І, зрештою, стежте за кількома акаунтами, що дарують лише радість

Навіть найретельніше підібрану "їжу для мозку" слід чимось розбавляти. Підпишіться на акаунти з милими собаками і котами; або ж на сторінку з дивними і веселими мемами; або на профіль, де публікують смішні відео знаменитостей — будь-який варіант, близький вам. Усі ми потребуємо відпочинку і розслаблення, і в невеликих порціях у соціальних мережах подібний контент може легко впоратися з цим завданням.

За матеріалами vogue.com.au

Популярне на VOGUE