i am u are — масштабний проєкт про креативну економіку України в США

LIFE
11 березня 2023

i am u are — масштабний проєкт про креативну економіку України в США. Його головна мета — презентація сучасної країни та її креативників під час триденного заходу в Нью-Йорку 24–26 березня 2023 року.

i am u are — платформа та захід, що напряму підтримує більше 100 брендів та розвиває інвестиційну привабливість України, щоб забезпечити загальне зростання економіки, зокрема стимулювати креативну економіку, яка тримає тил і є рушієм розвитку ідей і технологій. Захід має формат виставки з унікальною архітектурною концепцією та добіркою українських брендів і компаній. Організаторами події є Анна Пагава та комунікаційна агенція GOGŌLA, а також Христина Скрипка, експертка у сфері гостинності.

NOOM. Photo: Andrew Grey

До команди проєкту долучилися: Маша Рева — креативна директорка, кураторка фотовиставки, Іван Грабко — візуальний і дизайн-директор, концепт-креатор; Надія Шаповал — креативна керівниця та кураторка відділу етнології. За розробку та втілення архітектурної концепції для обох локацій i am u are відповідає ФОРМА — київське архітектурне бюро, засноване Олексієм Петровим та Іриною Мірошниковою. Частина прибутку проєкту буде передана UNITED24, а головним charity-партнером стала платформа donut.

Basny Rugs

"Наша місія — підтримувати і розвивати правильний і чесний імідж і бренд України, а також допомогти учасникам проєкту знайти нові зв’язки в Америці та нові ринки, щоб пережити виклики війни", — ділиться Анна Пагава.

NADIIA

"Протягом шести місяців ми спілкуємося з представниками українського бізнесу і бачимо, наскільки вони невпинні та незламні. Саме тому ми хочемо познайомити світ із нашими кейсами — сильними компаніями, талановитими митцями, а також представниками культури", — доповнює Христина Скрипка.

Hutsul Authentica + GUNIA Project. Photo: Andrew Grey

В межах i am u are будуть реалізовані: ярмарок, виставка, презентації стартапів. Подія має стати місцем, де українці зможуть представити свої проєкти, налагодити співпрацю та вийти на діалог з американською спільнотою та інвесторами. Подія відбудеться у Skylight at Essex Crossing, розташованому в центрі Нижнього Іст-Сайду — району з понад сторічною історією, що втілює автентичність Нью-Йорка і де народжуються світові модні, культурні та кулінарні тренди.

NOMIS

Ірина Мірошникова, співзасновниця архітектурного бюро ФОРМА, поділилася деталями підготовки локації ярмарку на відстані: "Це не перший проєкт, над яким ми працюємо дистанційно — маємо досвід роботи в такому форматі та протокол. Різниця в часі та неможливість фізично відвідати простір, звісно, вносять свої корективи в робочий процес, але ми маємо макет приміщення, який допомагає нам у пошуках оптимальних рішень. До того ж, майже що дві години у нас відбуваються обговорення з Нью-Йорком. Віримо, що архітектурний концепт здивує гостей заходу".

ASSHA. Photo: Andrew Grey

Учасники будуть представлені у різних категоріях, зокрема мода, книги, кераміка, технології, product design, етнографія. Серед виробів улюблені всіма: IENKI IENKI, BETTTER, Anton Belinskiy, KSENIASCHNAIDER, PASKAL, Masha Popova, Anna October, JUL, BEVZA, Nomis Jewelry, LUTIKI, GUNIA project, TRIP:TYCH, Guzema Fine Jewelry поміж інших. Особливої уваги заслуговує відділ етнографії, до якого долучилися унікальні майстри з найвіддаленіших куточків України: Музей Івана Гончара, Carpathian Cult, ShchukaRyba, Viltse, Lashko family, Old Khata Project, Bubny in Ukraine, Petrychuk Bohdan, Hutsul Authentica та багато інших учасників, які підтримують і відроджують старовинні українські артизанальні техніки.

GORN Ceramics

Маша Рева презентує фотовиставку, на якій будуть представлені роботи Данила Котляра, Христини Подобєд, Євгена Волкова, Віктора Бакіна та інших. Надія Шаповал представить митців із традиційною українською керамікою, аксесуарами, дизайном, крафтом та деревом: "Коли я спілкувалася з українськими майстрами щодо їхньої участі в i am u are, побачила, що багато хто, так само як і я, знаходився у важкому ментальному стані. Але ми з командою знайшли слова, які допомогли художникам рухатися далі: творити, працювати, робити об’єкти для виставки. Це був доволі тривалий та важкий процес комунікації з митцями, чия душа поранена війною. Мене вразило, що попри біль, який майстри відчували через важкі російські злочини, вони все ж таки знаходили в собі сили йти далі і робити те, що в них виходить найкраще. Це дало мені надію і відчуття, що світло перемагає і воно переможе".

Triptych Essence. Photo: Andrew Grey

Другою локацією проведення заходу став Український музей у Нью-Йорку. Під час pop-up в музеї буде продемонстрована добірка речей від дизайнерів ювелірних прикрас, одягу та предметів інтер'єру, які поєднують мову традицій і сучасності. Також на i am u are будуть представлені технологічні проєкти Esper Bionics, DRESSX, Respeecher, оbimy, Ajax Systems, Reface, Effa та інші.

GUNIA Project

Мотивацією створити масштабний проєкт, який об'єднав творців з України, ділиться Анна Пагава, засновниця GOGŌLA: "З самого початку війни моєю мрією було зробити захід, який відповідатиме рівню сучасної України та презентуватиме її креативну економіку. Багато фактів про Україну є різними проявами так званої шароварщини — надто спрощеного і досить поверхневого сприйняття української культури. Іноземна аудиторія часто з подивом для себе виявляє, що Україна — не тільки країна з глибоким історичним корінням, але й прогресивна та сучасна держава, яка має неймовірні технологічні, фешн- та лайфстайл-бренди. Це те, що ми хотіли б підкреслити, і причина, чому я ініціювала створення цього проєкту".

Популярне на VOGUE