Цього року Кендалл Дженнер охочіше ділиться деталями свого життя. І нехай ця відкритість є частиною нового ділового партнерства, стежити за відвертістю топ-моделі – не менш цікаво.
Все почалося з того, як мати моделі, Кріс Дженнер, влаштувала справжній інтернет-переполох і запустила тизер: донька розповідає їй "свою найболючішу історію". На початку місяця, під час премії "Золотого Глобуса", Дженнер розповіла, що вона стала новим обличчям Proactiv, лінії для догляду за шкірою, орієнтованої на лікування акне.
Це було не зовсім те зізнання, якого очікував від моделі весь світ, але акне – це частина її життя, і, згідно з публікацією в Instagram, – те, з чим вона бореться як публічно, так і наодинці з собою. "Хоча у світі існують набагато більш серйозні проблеми, страждання від акне мордували мене, – пише Дженнер. – Це те, з чим я стикалася ще у підлітковому віці. Акне змушувало мене відчувати безпорадність, занепокоєння і невпевненість. Я думаю, що люди недостатньо діляться своїми страхами і невпевненістю, – ми живемо в той час, коли бути ідеальним – це стандарт. Ми редагуємо наше онлайн-життя і вибираємо симпатичні моменти, щоб ними ділитися".
Дженнер розповідає, що хоче допомогти молодому поколінню зрозуміти: немає нічого і нікого ідеального, незважаючи на те, який вигляд це може мати в соцмережах: "Моя мета – почати діалог про позитивне ставлення до шкіри".
Звичайно, ці одкровення цілком можуть викликати різну реакцію у публіки: родина Кардаш'ян-Дженнер давно перетворила кожен аспект свого життя у шоу. Не таємниця, що Кендалл платять за рекламу. Але факт, що вона страждала від акне і відчувала публічну критику через проблеми зі шкірою, – незаперечний. Люди, яким не подобається їх шкіра, можуть не виходити на червону доріжку, але вони ходять в офіси, на зустрічі та побачення, і цілком можуть відчувати ті ж емоції, що і Дженнер. І з цього погляду розмова про позитивне ставлення до шкіри здається дуже вчасною.