У травні 2025 року дермо-косметичний бренд CeraVe провів в Україні першу церемонію нагородження CerAwards, яка відзначила найяскравіших творців контенту у сфері догляду за шкірою.


Головні герої CerAwards 2025
Серед понад 200 учасників — медфлюенсери (лікарі та фармацевти, які ведуть сторінки з експертним контентом) та CeraLovers — ті, хто щодня ділиться своїм досвідом використання продуктів бренду. Подія стала платформою для нових знайомств і професійного обміну в межах української б’юті-спільноти.


Кульмінацією вечора стало оголошення переможців у п’яти номінаціях:
- Найкращий нестандартний контент — Артем Натока
- Найтрендовіший контент — Ольга Карпенко
- Найкращий навчальний контент — Анна Пилипенко
- Найкращий лайфстайл-контент — Каріна Волинець
- Найкращий догляд з продуктами CeraVe — Денис Савчук
Визнання ролі спільноти
"Ми надзвичайно пишаємося успіхом першої церемонії CerAwards в Україні. Ця премія — не лише про визнання, а й про об’єднання людей, які так само як і ми, захоплені здоровим доглядом за шкірою", — зазначає бренд-команда CeraVe. CerAwards 2025 ще раз довела, наскільки важливо підтримувати спільноту, яка поширює експертні знання, популяризує дерматологічно обґрунтовані продукти та допомагає формувати нову культуру усвідомленого догляду за шкірою в Україні.
CeraVe — дермо-косметичний бренд, створений спільно з дерматологами. Продукти бренду містять три необхідні кераміди та запатентовану технологію MVE, що забезпечує тривале зволоження. Завдяки ефективності, безпечності та доступності CeraVe отримав визнання дерматологів і мільйонів споживачів у всьому світі.